Obserwatorzy

20 mar 2010

Takie tam i adreśnik Kasiowy:)))

Pierwszy raz poproszono mnie o zrobienie adresownika i wczoraj rano skonczylam.
Poniewaz wstalam tuz przed wysjsciem z domu nie mialam czasu pochwalic sie wczoraj;robie to dopiero teraz.Tym samym prosze przyszla wlascicielke o ocene zebym nie musiala juz wysylac zdjec mailem;mozna bedzie we wtorek wysylac jesli wszystko pojdzie zgodnie z planem.Papier wierzchni i kocura wybrala Kasia;






Srodek,blado lawendowy,

i wewnetrzne strony okladki,papiery wybieralam sama;

I drobiazgi;slonik z ostatnio zakupionych stempelkow zembossowany i umieszczony na pierwszej stronie,kokardki jak sprawdzalam mnie nie przeszkadzaly ale w kazdej chwili bez zadnej szkody dla calosci mozna usunac:)


Dzieki tej pracy dokupilam sprezyny w odpowiednim kolorze i rozmiarze bo np.biale nie pasowalyby jak na moje oko...
Jakbym malo miala wczoraj dokupilam dwa komplety stempli,ale jak sie oprzec mialam kiedy przyjechal wiosenny staf....






Na podsumowanie czeka mnie to,czego bardzo nie lubie i co uwielbiam,bo to wspaniale uczucie kiedy ktos nas wyroznia ale z drugiej strony nalezy wybrac kilka osob i poslac je dalej...Wlasnie z tymi kilkoma osobami jest najgorzej,bo jak tu sie zdecydowac???Tyle wokol dziewczyn ktore tworza piekne rzeczy a wymienic wszystkich sie nie da....
Zasadyprzyznawania wyroznienia;
  1. podziękować osobie, która je podarowała
  2. podlinkowac ją na swoim blogu
  3. podarować 10 osobom
  4. wyróżnione osoby podlinkować
  5. poinformować je w komentarzach
Wyroznienie


Otrzymalam od Kasi,Rose5 i Fejferka a poniewaz sa takie same przyznam je jednorazowo.Teraz najtrudniejsza czesc i lece jak pamiec podpowiada bo inaczej nie da rady wybrac tych 10;

Rose5

Fejferek

AgnieszkaMD

Anek73

Arla

Pejtoon'ka

Brises

Mirabeel

Dorota

Titania

Poniewaz sie juz pozno zrobilo nie bede szwendala sie dodatkowo po blogach ale tutaj
wszystkim Wam serdecznie dziekuje za ten wyraz uznania i sympatii:))
Ja ide za chwilke spac wiec wyszlo cudne sloneczko,zaraz sie zalamie:))

12 komentarzy:

Obsesja Kasiulka pisze...

JAKI CUUUUDNY ADREŚNIK!!!!!
A ZAKUPKI....

BASIA MAIL DO CIEBIE LECI.

JaMajka pisze...

Adreśnik bajeczny z moim ukochanym secesyjnym kotem :) Rewelacyjnie zgrałaś kolory, te tasiemki też się wpasowały i całość gra mniamuśnie :)

Anonimowy pisze...

Hello. And Bye.

fejferek pisze...

Adreśnik super :) uwielbiam koty :) I te kolorki świetne!
Zazdroszczę takich gotowych środeczków do notesików i adreśników :)

Dzięki za wyróżnienie :) Czekam na staniczek kolejny, bo ten już pomału kończę i do końca tygodnia wyślę :)

AgnieszkaMD pisze...

Basiu adreśnik jest cudny :), dziękuję Ci bardzo za wyróżnienie od Ciebie, to jest prawdziwy zaszczyt :)

Titania yng Nghymru pisze...

Dziękuję za wyróżnienie! Bardzo mi miło, że zostałam wzięta pod uwagę :) zaraz zachomikuję je sobie na mojego bloga :P

wspaniałe stempelki kupilas, zazdroszcze szczegolnie alfabetu chociaz sama mam 2 czy trzy :P ale ta trzcionka mi sie podoba, mów szybciutko co to za producent :P

a notes wyszedł pieknie, dopracowany i intrygujący przez ten motyw z kotem, uwielbiam drukowane kartki w notesach, zawsze jakis lekki motyw na kartce dodaje mu uroku....

Brises pisze...

Bardzo mi miło:) Ślicznie dziękuję!

Brises pisze...

No i nie dopisałam - adresownik jest prześliczny:)

scrapkowa maniaczka - Dorota 71 pisze...

Piękny adresownik. Świetnie, że w końcu do Ciebie trafiłam !!!!
Pozdrawiam cieplutko.

Dorota pisze...

Basiu! ślicznie dziękuję za wyróżnienie! :*

Kasmatka pisze...

Adreśnik prześliczny, podziwiam Twoje prace. Wszystkie są tak dopracowane i oplecione uroczymi dodatkami:)

agnes pisze...

Przepiękne są Twoje prace. Jestem zachwycona.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...