Obserwatorzy

12 maj 2010

Dziesiate zdjecie:)

Kiedy pierwszy raz spotkalam sie z ta zabawa na ktoryms z blogow,wiedzialam ze wczesniej czy pozniej przyjdzie i moja kolej:) Przyszla dzis:)
Do zabawy zaprosila mnie Arla ktora jest "the best albo i lepiej" a zabawa polega na tym,zeby znalezc na swoim koputerze najstarsze zdjecie,po czym odliczyc dziesiate i pokazac je na swoim blogu wraz z opisem.Hmm:) Mialam niezly ubaw z szukaniem najstarszego zdjecia ale udalo sie,ubawialm sie tez nieco-nie powiem:) Natomiast te dziesiate to wlasnie to-tadam:)

Zdjecie zostalo zrobione w Kampinosie 23 marca 2007 roku o godzinie 17:42.Czas na opis,haha nie spodziewjcie sie po mnie ze bedzie krotko:P
W ostatniej polskiej pracy oprocz moje psiapsiolki Magdy nazwanej przeze mnie Madziorkiem (co sie jak zawsze przyjelo ogolnie) mialam bardzo fajna kolezanke Malgosie.Malgosia miala konia,koniowi bylo Maestro i byl sobie trzymany wlasnie w Kampinosie.Pewnej niedzieli kiedy marzec byl tak cieplutki ze zyc sie chcialo podczas dziennej zmiany w pracy (tak,tak) Malgosia spytala mnie czy nie mam ochoty pojechac z nia na konie.Nie myslalam wiele i po pracy szybciutko trach-bach juz bylysmy u konia:)Przyjelo sie zreszta mawiac :"jade do konia" co czynilo go nie lada persona,haha:) Na zdjeciu wlasnie piekne,chylace sie ku zachodowi slonce nad Kampinosem....wspomnienia,eh:)

Do zabawy zapraszam Mamuske 74 i Mbabke i Obsesje Kasiulka (mam nadzieje ze sie nie powtarzam).mam nadzieje ze ktoras z nich sie skusi:)
Pozdrawiam poko co i dziekuje ze wpadywujecie.Lece pichcic obiadek,dzis same pysznosci:)

3 komentarze:

rosse5 pisze...

co dobrego pichcisz??

A czy Ty kiedyś jeszcze do tego konia wpadniesz?? Bo jakby coś to ja bardzo niedaleko mieszkam więc zapraszam w odwiedziny:)

mbabka pisze...

I ja pamiętam, czasy, kiedy to się jeździło 'na konie' I chrzest na takiej imprezie przechodziłam... dobrze, ze tego zdjęcia nie będe prezentować, bo by się łącza internetowe uszkodziły ;) A te dziesiąte poszukam... Pozdrawiam i z ciekawości zapytam - a co pysznego upichciłaś obiadek?

Moriony pisze...

świetna zabawa :D
i zdjęcie takie melancholijne :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...