Obserwatorzy

16 gru 2009

Mialo byc na szybciora a wyszlo jak zawsze:)

Bo pora jak widac pozna-pierwsza w nocy:) I o ile ta pora nie powinna dziwic nikogo w moim przypadku o tyle jest conajmniej dziwna bo jest wtorek.W te dni chodze spac wczesniej jako ze na nogach jestem zwykle ponad dobe.Dzis padlam nawet nie wiem kiedy i jak,ale mialam troche dzis lazenia;bylam u fryzjera i oczywiscie zakupy przedswiateczne.I nie mowie tu akurat o ilosci zakupow ale o tym ze zdobycie polskich,tradycyjnych skladnikow na wigilijne dania wiaze sie z odwiedzeniem konkretnych miejsc.W kazdym razie to co niezbedne do tego zeby swieta byly polskie juz jest i nie musze paznokci obgryzac w trwodze czy aby napewno dostane:)Bylismy tez w sklepie budowlanym BBQ czyli normalnym OBI (wyglada jak Obi i jestem pewna ze to Obi tylko sie ukrywa:) poniewaz potrzebowalismy kilku rzeczy do domu.Np dwoch polek dla mnie do zamontowania na scianie pod telewizorkiem;jedna na dekoderek a druga na nowa zabawke ktora pokaze za chwile.Na pierwszy rzut jednak wieczorne zdjecie slynnej mgly;



Musze od razu dodac ze byla ona srednio gesta:) W kazdym razie jest to zdjecie raczej pamiatkowe bo mgla jak przyszla tak sobie pewnego ranka poszla.Jak w najstraszniejszych filmach grozy;przyszla z nikad,w ciagu tygodnia wybila cala wyspe i odeszla:) I dobrze ze to tylko moja wyobraznia:)))

I ponizej to cos do czego potrzebna jest wlasnie jedna poleczka:)Dzis rano zostalo mi to zakupione przez Pluszowego w prezencie pod choinke;



Czyli stacja dokujaca do ipoda albo jak u mnie iphona z glosnikami,radiem,budzikiem.Poniewaz bylam przy zakupie i sama wybieralam ktora chce to bezsensem byloby czekac do swiat:) W kazdym razie sprawdzilamjuz i gra swietnie.

I ostatni gosc programu-rozowe cudo bindujace:) Prezent na urodziny.Jesli ktos nie wie co to jest i do czego sluzy,to niech przypomni sobie zeszyty albo notesy w ktorych kartki laczone sa sprezynka przeciagnieta przez dziurki.Otoz to urzadzenie wlasnie robi takie dziurki i zagina te sprezynki w tych dziurkach:) Sprezynke kupilam jedna (nie zalapala sie do zdjecia) bo nie moglam z opisow polapac sie w rozmiarach sprezyn-one roznia sie wielkoscia i kolorami.Teraz juz zaczynam lapac:)



Jestem taka przeszczesliwa z powodu rozowej ze az wzdycham i co jakis czas sie odwracam zeby spojrzec na nia:)Jedno Wam powiem-Pluszowy jest jednak przekochany chlopak.Nie ma wielu takich ktorzy na kazda rzecz jaka zechce miec nie pytajac nawet do czego mi to i jak czesto tego uzyje daje karte i mowi to kupuj i nie zgub:)) Haha,jak sie bylo nie zakochac?:)

Dziekuje wszystkim udzielajacym rady w temacie kwadratowego tamborka-dziekuje kazdej z osobna:) I chyba wezme na razie jeden tylko i chyba ten o wymiarze 28x28 cm,Realcia pisze ze ten wlasnie ma w srodku 23x23 cm.Nie wiem czy nie bedzie za duzy dla mnie....Albo 23x23 cm wtedy srodek powinien miec analogicznie jakies 18x18.I chyba sprobuje jednak ten mniejszy,;jakby co zawsze moge dokupic drugi-przesylka smiesznie tania jest.Ja raczej ostatnimi czasy gigantow nie dlubie jesli w ogole cos dlubie,ale mam nadzieje ze po grudniu zelzeje wszystko i wroce bardziej do zycia robotkowego.

Kilka slow w odpowiedzi na komentarze;

Titania chyba wszyscy ludzie w UK ubieraja szyby swiatelkami,ubieraja domy,mieszkania,psy (widzialam!!) i wlasnie to mi sie strasznie podoba tutaj.Dzis widzialam zaraz niedaleko naszego domu jest taki nieduzy budynek z kilkoma pietrowymi mieszkaniami i wszysko na zewnatrz jest tak ubrane ze szok;musi bosko wygladac wieczorem.jak nie zapomne to jutro zrobie w dzien zdjecie;przechodze tamtedy w drodze do autobusu.
Jesli chodzi o mince pies to mysle nad zakupieniem ciasta francuskiego i upieczeniem rogalikow z tym nadzieniem;podobno jest pyszne w wersji spolszczonej z pudrem na wierzchu:) Za Twoja propozycje dziekuje bardzo:)
jesli chodzi o Senseo to zalezy ktory ma mama;jest wersja bardziej bogata ktora spienia zdaje sie mleczko ale ja mam zwykly a mleko spieniam sama przy uzyciu...zaparzacza do kawy.Jesli ktos chcialby wiedziec jak to sie robi to napisze.Z normalnej kawy rozpuszczalnej zaparzonej w kubku mozna zrobic cos co serwuja w restauracjach za duzo wieksze pieniadze:) Ciebie natomaist chcialam spytac gdzie zaopatrujesz sie w kawe?W jakims specjalistycznym sklepie czy supermarkecie?Te ostatnie maja marny wybor przynajmniej w tych w ktorych ja bylam,znalazlam fajny sklep internetowy tu u nas w UK jak chcesz moge dac Ci link:)
Co doplayera nie wiem nic na ten temat i nawet juz chcialam pytac ich o to ale uznalam ze chyba prosciej bedzie poszukac innego.Jak cos znajde napewno sie podziele:) Nie przypominam sobie zeby mnie tam cos informowalo o wersji na probe czy innym ograniczeniu czasowym ale faktycznie dziwne ze tak nagle przestalo grac i u Ciebie i u mnie...Wszystko ok a nie gra.

AgnieszkaMD uwierz mi dzieciaku ze to ciastko bys polubila.Poza tym tego alkoholu sa sladowe ilosci niestety (hahaha) kandyzowanych owocow zupelnie sie nie czuje wlasnie fenomenem tego nadzienia jak dla mnie jest to,ze tam zaden smak nie dominuje,wszystko cudownie tworzy jeden smak i ja po prostu nie wiem jak moglam bez tego zyc wczesniej:) A o szablonie napisalam u Ciebie na blogu.

Barbaratoja domyslam sie bo to pysznosci sa po prostu i nie dziwie sie ze sa takie popularne:)

Realciu-dziekuje:)

Dziekuje tez wszystkim za mile slowa na temat mojego drzewka:)Spadam spac,rano jedziemy do centrum zamykac dopiero (tak,tak) sprawe starego mieszkania;moze cos kupie znowu:))

2 komentarze:

FiolQak pisze...

jestem częstym gościem u Ciebie:-)rzadko komentujęw czym się poprawię":-)podziwiam i zapraszam do mnie

Titania yng Nghymru pisze...

Ale superowe zakupy zrobiłaś i te prezenty! ipod dock station! ach! widzę, że różowy Bia zawitał również u Ciebie. ostatnio często widuję go na blogach, chyba jakaś moda na notesy nastała :) co prawda sama takowego nie posiadam, ale na pewno bym taka babską bindowniczką nie pogardziła :P
ja zaś mam swojego wizarda z matrycami wycinającymi i również jestem szczęsliwa, z rezta, która z nas nie uwielbia takich craftowych zabaweczek? :D

co do światełek to ja własnie dziś skonczyłam dekorować nimi karnisze :) tak kolorowo sie zrobiło! boże narodzenie bez światełek nie byłoby to samo
a co do psów - ha ha ha - to jeszcze żadnego dekorowanego nie widziałam:)
niektorzy ludzie, naprawde maja bzika na punkcie światecznych ozdób i pokrywaja nimi całe ściany domów a wieczorem widać z daleka takie małe Vegas :P

odnosnie playerka, to moj juz działa! doczytałam sie! powodem była prawna ugoda z you tube, chodzilo o to, ze razem z piosenka musi byc tez video a mixpod puszczał tylko pliki audio bez video. tak zmieniłam skórkę na taka co ma video i juz działa :)
(osobiscie wole same pliki audio, ale nie mam wyboru, a mixpod mi sie o tyle podoba, ze mozna na nim znaleźć rzadkie piosenki)

co do senseo, to moja mama mówi, ze kawa z niego jest dobra, ona też ma ten zwykły model z pojemnikiem na wode. torebki kawy senseo kupuję jej w tesco extra a tam zawsze maja spory wybór- od słabych po mocne.
nawet mi sie te pochyłe szklaneczki do senseo podobaly, ale je sie chyba dokupuje odzielnie.
zdradz nam proszę ten sekret z mleczkiem :)no i link do sklepu z kawami. uwielbiam takie kawowo-herbaciane miejsca.noszę sie z zamiarem zamowienia herbat ze stronki twinningsa. to moj ulubiony "brand"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...