Obserwatorzy

19 lut 2010

A wiec po pierwsze...

...tych co maja duzo czasu i malo pomyslow co z nim zrobic zachecam do wziecia udzialu w wymianie ATC u Ani .Sama jeszcze nie bralam nigdy udzialu w takiej zabawie ale od dluzszego czasu mam wielka ochote.Moze skusi sie ktoras z Was?



Mimo ze pomylilam imbryki z kretesem (nie wiem Mamusko jak na to sama nie wpadlam:),ale zamiast zostawic jedno puste miejsce i dlbac nastepny w kolejce ja rzucilam sie na pierwszy wolny:) W zwiazku z czym wydlubalam po raz drugi ten czajnik,



tym razem na kanwie Kingi130:)Mam jednak nadzieje ze nikt mi nie wezmie tego za zle,no i tak czy owak wszystkiemu i tak jest winna bedzie Anaban:)A tak juz powazniej,kiedy to przeczytalam i oniemialam bo to takie oczywiste mi dopiero sie wtedy wydalo,to mialam juz okolo polowy Kingowego imbryka wiec pruc nie bylo sensu.
Od razu odpowiem na pytanie AgnieszkiMD odnosnie tejze wlasnie Anaban ktora wylamala sie z zabawy;o ile wiem nie miala bloga wiec slad po niej nie zostal:)

Jak juz wspomnialam cos z zakupami ostatnio u mnie na bakier,jakies tam niedobitki mi sie trafiaja w postaci jakiegos zlapanego w przelocie nie chce mi sie wertowac internetowych sklepow i jak juz cos robie to wygrzebuje cos z zapasow.W sumie to calkiem dobrze sie sklada,oczyszcze nieco teren.Dzis jednak dalam upust swej milosci do kredek;skuszona scieta o polowe cena zestawy wodnych pencils'ow;



tak jak bloku dla malarzy o grubych,wspanialych kartek o takiej oto fakturze,



Poza tym uprasza sie wszystkich odwiedzaczy o trzymanie kciukow 10 marca w godzinach wczesnorannych.Zdaje egzamin teoretyczny na prawo jazdy:) Z deka sie wkurzylam,bo najpierw chcialam zaklepac sobie termin na srode 3 marca.Terminy wszystkich egzaminow zaklepuje sie poprzez strone internetowa i mozna wybrac sobie termin jaki nam pasuje.No i chcialam ten 3,uznalam ze jest to dobry czas bo nie szybko i za dlugo,poza tym kiedy zdam (nie moze byc inaczej,hahaa) musze czekac 10 dni zeby moc zdawac nastepny,praktyczny egzamin.Wczoraj wieczorem zaczelam bukowac termin.Okazalo sie ze na 3 nie ma szans,moze byc najblizsza sroda czyli 24 luty.Poniewaz jest to niecaly tydzien jeszcze sie wahalam i wlasnie ta chwila wahania mnie zgubila;dzis po powrocie z jazdy wchodze na wspomniana strone zdecydowana juz na te najblizsza srode a tu lipa-pierwszy wolny termin jest od 5 marca i jest to piatek wiec pasuje mi jak swini chomonto:) Tak tez rad niewola musialam sie zadowolic tym 10 marca,zlorzeczac pod nosem sama na siebie ze jak zyje odlozenie na za chwile nie wyszlo mi na dobre.Tak jak i tym razem:)
Ogolnie rzecz biorac ktos mi za...jumal kilka dni.Niemozliwe zeby ten tydzien przelecial mi tak sam zsiebie i juz pojutrze trzeba bylo isc do pracy!!W tym musi cos byc:))niestety tydzien w pracy dluzy sie niemilosiernie a dni wolne pedza tak,ze nie potrafie powiedziec co sie z nimi stalo.Typowe,prawda?Tak myslalam.Mimo wszystko nie jest zle;wyrobilam sie z czajnikami co uwazam za niemaly wyczyn,jutro mam zamiar wyslac dalej,sporo sie uczylam teorii do wspomnianego egzaminu, mialam 3 dni jazdy przy czym powiem tylko tyle,ze wyszlam na prosta i nawet robie juz trasy egzaminacyjne;jest ich zdaje sie 6:) Na koniec opowiesci z placu boju upolowana przez okno w kuchni "zabcia" czyli auto ktore je mi z reki,haha:) Zabcia ze wzgledu na przednie swiatla:)



Dodam tylko Kasi (Obsesja Kasiulka) ze wlasnie teraz haftuje tak jak Ty,wczesniej lecialam dokladnie odwrotnie:))

5 komentarzy:

AgnieszkaMD pisze...

oczywiście będę trzymała kciuki i nie ma innej opcji niż ta, ze zdasz za pierwszym razem :). Ja uczyłam się jeździć na Punto :).
Jak tam rzucanie palenia idzie Łukaszowi, mój mąż 17 miał miesiąc bez papierosa :).

Titania yng Nghymru pisze...

ha ha mam takie same kredeczki :p pamiętam dostałam je od tżta na moje pierwsze urodziny w uk :P

swietny papier kupiłaś, ta faktura jest genialna, nigdy nie spotkałam takiego, możesz podać jego nazwę, please.... to watercolour paper może?

trzymam kciuki za przyszly "egzam" , fingers x 4 u ;-P jak mawiaja angole

Titania yng Nghymru pisze...

to znowu ja, your pester :P
te kredki nie sa złe, ale ja potem kupiłam sobie inne kredki akwarelowe o nazwie Aqua Tone i te są jeszcze lepsze - bardzo dobra jakośc, kolory sa żywe, wibrujące, pięknie się rozmazuja pod wpływem wody, no i co ważne te kredki to czysty pigment tzn nie maja one obudowy z drewienka z tuszką w środku ale są właśnie całą taką duża tuszką i przez to są bardziej ekonomiczne bo starczą na dłużej. można je kupic na sztuki w sklepach plastycznych ale są też i w pięknym metalowym opakowaniu :)no i można je specjalnie połamać na kawałki aby mieć kredki o różnych szerokosciach i malować nimi w poprzek, jesli wiesz o co mi chodzi, do daje inny efekt artystyczny niz malowanie kredką w pionie....

Titania yng Nghymru pisze...

Aquatone tez mozna temperowac i podostrzać jak normalne kredki, sa one jednak droższe od tych tescowych i innych marek dostepnych na rynku. ja w sumie to mam 3 pudelka kredek akwarelowych, tescowe, najtansze kupilam sobie do pracy to maziania :) a w domu mam aquatone i te co Ty, tez lubie nimi malowac odbitki ze stempli aczkolwiek brakuje mi w nich cielistych kolorow do malowania czesci ciala i mysle o kupieniu markerów.
narazie jednak zakupom mowie stop :P w tym mcu wydałam troche kasy na ksiazki o szyciu. pokaze je niedlugo na blogu :)
pozdrawiam i lece pokrzyżykowac moja japonke.
nite nite x

Obsesja Kasiulka pisze...

Fajnie, że zdecydowałaś się na wymiankę ATC. Świetna zabawa, wciągniesz się jak nic!
Oczywiście, że trzymam kciuki za egzamin. Ja też miałam przed nim stresa tym bardziej, że zdawałam ten rozszerzony na samochód i motocykl.
Faktycznie ten blok (faktura) rewelacyjny!!!!!

Basia podlasie płynie, w każdym razie nasza okolica. Całą noc lało :o(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...