Obserwatorzy

8 kwi 2010

Zakupy juz doszly wszystkie,wiec czas szybciorem pokazac;na pierwszy ogien Tesco'we skarby,koronkowa tasma,

Sliczne literki,kolekcja robocikow,biedronek i babeczek kolorowych oraz tusz specjalnie do odbijania stempli ktore chce sie kolorowac markerami typu Promarker czy Copic-zwykle tusze sie rozmazuja,
Dzisiejszy lup w postaci cudnych motyli,duze,dlugosc skrzydla okolo 7 cm,
Brokacik,
A tu wszystkie rzeczy oprocz szablonu do Cuttlebuga (szablon do wytlaczania ktory jest z Ebaya),sa ze sklepu http://www.secretcrafter.co.uk.
To byloby na tyle.Buziaki,moze sie wziac za stanik?....

1 komentarz:

AgnieszkaMD pisze...

Zakupki jak zawsze cudne, tak tak myślę, że przyszła już pora na stanik :).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...