Obserwatorzy

26 maj 2010

Zmiany,zmiany

Jak widzicie od wczoraj ostro wlaczylam z blogiem.Niestety przesiedzialam caly wczorajszy dzien  usilujaczmienic np.wielkosc wyswietlanych na blogu zdjec a okazalo sie dzieki pomocy kolezanek z forum Scrappassion ze...wystarczy w ustawieniach bloga zmienic edytor na nowy,ulepszony.Hm,jest opcja dodania zdjecia bardzo duzego-jak widac.Chyba po nieprzyjemnych wysoce wspomnieniach takich zmian na bloxie,gdzie kiedys mialam bloga nastapila niechec do zmian edytora.Tamte okazaly sie wielce do ...czterech liter i mialam potem juz same problemy tylko,a tutaj wrecz przeciwnie-wszystko dziala,jest fajne i latwe w uzyciu.Darowalam sobie tylko zmiany z 2 na 3 kolumny,chco moze to tez jest smiesznie latwe.Niech juz sobie beda 2,trudno:) Za to pasek boczny przewedrowal na lewa strone,powiekszyla sie czesc na wpisy no i pojawil sie nowy banerek.Moze beda jeszcze jakies zmiany,zanim blog bedzie naprawde moj.Jakos nie jest dla mnie miejscem tylko na sucha relacje....
Musze zamontowac na bloczkach  kompelcik stempelkow jakich stalam sie posiadaczka,



a wczoraj podczas odkurzania pmyslalam sobie,czemu by nie pochawlic sie jedna z kilku par skarpetek jakie posiadam od kilku dni i napawaja mnie szalonym optymizmem:)


Poki co czeka nastepna mapka na Truly Scrumptious.Dziekuje za odwiedzinki.Buziolki:)

5 komentarzy:

elishafciarka pisze...

O kurcze, fajnie. Muszę się przyzwyczaić :-)

Gosia S. pisze...

Ależ odmiana! No pięknie!

reala pisze...

Po pierwsze - kocham "głupie" skarpetki :)))
Po drugie - stempelki superek,
Po trzecie - jak Ty to zrobiłaś, taki teraz ten Twój blog przestronny, taki duuuużyyyyy, śliczny :) Naucz mnie :)

monalisa pisze...

Super zmiany! Ja tez probowalam udoskonalic moj blog ale doszlam do wniosku, ze lepiej mi wychodzi wyszywanie niz praca z komputerem...

AgnieszkaMD pisze...

zmiany rzucają się od razu w oko, oczywiście na lepsze :).
Skarpetki i stempelki super :).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...