Obserwatorzy

15 sie 2010

Zakochana w...ptaku Dodo:)

Ale o tym za chwile:)
Dzis wybralismy sie na cos w rodzaju targowiska;ktos kto zna Warszawe bedzie wiedzial,czym moze byc mix Stadionu Dziesieciolecia,Bazaru Rozyckiego i bazaru na Kole.Ogolnie mozna tu kupic wszystko i sa tez ludzie,ktorzy sprzedaja swoje rzeczy ktorych juz nie potrzebuja.O jakiegos czasu poszukuje bezskutecznie fajnej i niedrogiej walizki,poza tym wiadomo ze w takich miejscach mozna wyhaczyc skarby jakich malo.Walizki nie bylo,my nie mielismy zbyt wiele czasu,dodatkowo pizgalo niemilosierniei bylo tylko 8 stopni ciepla,ale zestroilam sie w kurtke i ruszylismy.
Trzeba miec kupe czasu,zeby moc obejrzec wszystko co maja ludzie do zaoferowania (przy czym powatpiewam ze w ogole jest to mozliwe),ale z daleka wypatrzylam to pudelko;


Zasadniczo jest to zestaw do wyrobu bizuterii,pani twierdzi ze zaplacila za to 35 funtow,niemniej ja nabylam to za 5,do tego stempelek za 50 pensow,a male paczuszki widoczne z boku pani dorzucila gratisowo:)
Ja bizuterii raczej robic nie bede (choc kto wie),ale calosc kupilam glownie dla tych cudownych zawieszek;


Musze je tylko wyjac i wtedy bede mogla pstryknac dokladniejsza fotke.A propo pstrykania;widzialam tez swietny aparat fotograficzny,jeszcze nie cyfrowy nawet ale w doskonalym stanie i z calym osprzetem.Nie moge sobie za nic przypomniec jakiej marki...jestem na 99% pewna,ze to byl Olympus.Zaluje bardzo,ze nie wzielam:/
Wracajac natomiast do domu wstapilismy po inny sprzet i w ten sposob w naszym gospodarstwie domowym wreszcie zagoscila kuchenka mikrofalowa.Ciezka byla to decyzja;wygrala promocja,gabaryty i...urok osobisty:P


A moja milosc?Otoz bardzo lubie soki "5alive",sa naprawde pyszne a moj faworyt to sok z marchewka (uwielbiam takie!).A,dzis rano oczy moje ujrzaly w tutejszej telewizji taka oto reklame tego soku;radze wylaczyc moja blogowa muzyke,bowiem pojawia sie teraz efekty nie tylko wizualne ale i dzwiekowe:) O matulu-i to jakie!





Ja umarlam.Stalam jak w hipnozie:P
Ptak jest booooooski!


3 komentarze:

Kasmatka pisze...

Masz niebywałego nosa do wynajdowania niepowtarzalnych i mało tego niezwykle przydatnych rzeczy!:) Tylko pogratulować:)

Kasik pisze...

Uwielbiam Twoj blog Basiu, bo przezywam kazdy twoj zakup jakby byl moj...tak w rodzaju Window Shopping!...najpierw przegladam wszystkie zdjecia a potem komentarz...trafil Ci sie cud z ta walizeczka do Bizuterii...a te zawieszki mozesz pewnie w swoich kartkach i notesikach uzyc?
xxx Pozdrawiam... ptaszek jest rzeczywiscie ciuciu sliczny

nayanka pisze...

SAmolot, tam jest samolot!! A ja bezskutecznie szukam :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...