Obserwatorzy

19 mar 2011

Kto doradzi?:]

Post mam w planie dodac juz od dobrych paru dni;w miedzyczasie sie oczywiscie nazbieralo ale postarm sie ogarnac (nie bedzie latwo jak zwykle bedzie milion watkow na raz...:).Wierze,ze wybaczycie:)
*********
Wpadlam w lalczana obsesje.Nigdy lalek nie lubilam,w dziecinstwie nie mialam bodajze ani jednej bo odkad pamietam kocham pluszki,a tu bach i wpadlam po uszy.Nie mowie o zwyklych lalkach,jakie mozna kupic nawet w sklepach typu funciak lub wszystko po 5 zl/6zl/4.50 itp.Nie wiem czy ktorakolwiek z Was slyszala o japonskich lalkach Pullip?Po krotce mowiac,sa to kolekcjonerskie lalki z naciskiem na slowa "nieodpowiednie dla osob ponizej 15 lat".O tym czym sa te lalki jesli ktos ciekaw (a polecam,chocby zeby zrozumiec nowa wariacje Barbry:) mozna poczytac tutaj


Zacytuje tylko ciekawy fragment z calego artykulu :

"W Pullipach chodzi bowiem o customizację - czyli nadanie lalce indywidualnego charakteru bliskiego właścicielowi. A następnie o zaprezentowanie rezultatów swojej twórczości na Flickr, forach, blogach, konwentach, targach i spotkaniach."

Przejrzalam cala mase linkow,stron,aukcji i Flikrowych zdjec oraz filmikow na Youtube.Wniosek jeden-MUSZE miec jedna.Moj kochany Pluszowy,ktory jak zawsze wspiera mnie niemal we wszystkim co sobie umysle westchnal ze miejsca malo na nastepne hobby i...zaoferowal ze dolozy mi 50 funciakow do lali:] O yeah!!!Zapomnialam bowiem dodac,ze Pullipy to nietania zabawka,jej koszt dochodzi nawet do 250 funtow.Ja upatrzylam dwie (nie wiem jakim cudem,bo kazda jest cudna i zupelnie inna a jest ich maaaaaasa cala) i teraz nie umiem sie zdecydowac ktora wybrac.Obie wyniosa po mniej wiecej 80 funtow (przesylka ze stanow) wiec w tej sprawie zadna nie przemawia za.I tu Prosba do Was,bo wiem ze pod tym wzgledem napewno nie zawiedziecie (choc moze niejedna zasmieje sie pod nosem,ale co mi tam:).
A tu wspomnane lale,



Podobaja mi sie obie,choc na innych internetowych zdjeciach podobaja mi sie chyba bardziej zdjecia tej z ciemniejszymi wlosami.
Ktora wybrac?

11 komentarzy:

caro78-Pysia pisze...

Jeśli chodzi o moje gusta to zdecydowanie pierwsza ;) choć wydaje mi się, że do Ciebie bardziej pasuje druga.
Pozdrawiam

chica pisze...

Hej !
Ja również wybrałabym tę pierwszą - jest bardziej wyrazista.
Ale wybór należny do Ciebie.
Pozdrawiam Iza N-P.

Gosia S. pisze...

Zdecydowanie pierwsza!!! Czytałam o nich, uważaj, podobno zakup nawet jednej uzależnia:)) i zapragniesz mieć drugą, trzecią.....pozdrawiam!

BellaArt pisze...

Zdecydowanie pierwsza :)

lejdik pisze...

Nie znam się, nie doradzę;)))
Ale 'znam' jedną przesympatyczną dziewczynę, która również jest fanką tych laleczek, ma ich pokaźną kolekcję, może znajdziecie wspólny temat i będziecie mogły wymienić lalkowe doświadczenia, podaję Ci linka do bloga
http://maroccanmint.blogspot.com/

Katka pisze...

Jestem pewna że wybierzesz tą drugą różowa i posiada elementy pluszaków.Ja bym kupiła tą drugą,a najlepiej bierz obie od razu.

mbabka pisze...

A trzeciej opcji nie ma ? :P Myślę, że wybierzesz właściwą i będziesz się cieszyła z dobrego wyboru. Lale ładne ale jakoś do mnie ta idea lalczana nie przemawia tak więc wstrzymuje się od głosu. Za to serdecznie pozdrawiam.

Studio-conestoga.blogspot.com pisze...

Basiu sugeruje laleczke nr 1. Moja selekcja oparta jest na samolubnosci. A bowiem nie znosze takiego slodkiego-kiczowatego rozu! Beeh!
Jestem pewna kochana, ze wybierzesz wlasciwa dla siebie. Wkoncu to mala inwestycja!
Pozdrawiam cie mocno
xxx kasia

MOLLIK pisze...

nr 1 :)

ale są fajne!

Hala pisze...

Ja stawiam na 2. Pierwsza kojarzy mi sie z pogrzebem i wygląda jakby była w żalobie:(
Druga- jest przesłodka:)))

maroccanmint pisze...

Pullipy są bardzo słdkie i mają śliczne oczy. Ja osobiście wybrałabym jakąś taką: http://pullipstyle.com/pullipstyle/product_info.php?cPath=21_29&products_id=164
Podoba mi się jej urocza buzia.
A kiedy już swoją zdobędziesz, to dopiero zacznie się oczowe, włosowe i makijażowe szaleństwo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...