Obserwatorzy

17 kwi 2011

Dla Gabrysi

Niebawem pewna dziewczynka swietuje swoja Pierwsza Komunie Swieta i z tej okazji poproszono mnie o karteczke dla sympatycznej mlodej damy:)
Wybaczcie jakosc zdjec,ale skonczylam ja wczoraj bardzo pozno wieczorem i jeszzce przed praca na pelnym automacie strzelilam foty jak widac.





Calosc na zywo prezentuje sie naprawde swietnie.
**********
Chcialabym rowniez zaprosic na mojego drugiego,calkiem swiezutkiego "lalczanego" bloga;nie chcac juz bardziej zasmiecac tego tutaj udostepniam moim lalom swoj wlasny kacik.


Ten co chce zajrzy,ten kto nie chce nie:] jerst tam jeszcze wszystko niemal do zrobienia,ale powolutku dam rade.
Milej niedzieli zycze,ja dzis po przerwie startuje z moja Zumba,mialam wymuszoan przerwe a czas zabrac sie znowu za siebie:) I pogoda dzis bedzie  bajeeeczna:)

3 komentarze:

Myśli krzyżykiem pisane pisze...

śliczna karteczka. a te pudełeczka też sama robisz?

caro78-Pysia pisze...

Śliczna kartka ;)

Haneczka pisze...

bardzo ładna pamiątka...:-))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...