Obserwatorzy

7 lip 2011

Notatniki

Dwa;



Powstala tez pierwsza w moim zyciu  kopertowka,troche inna od ogolnie funkcjonujacych;calkiem calkiem wyszlo,nastepnym razem jednak zamkne ja kokarda:]



**********
Wczoraj udalismy sie na poszukiwania korzystnej oferty telewizji Sky ,tak ze koniec ery polskiej tv (ja dalej  oczywiscie ogladam :),przy okazji weszlismy do kilku sklepow gdzie nabylm kilka drobiazgow ciuszkowych,a do jednej z bluzek udalo mi sie dostac przecudne i pasujace kolorystycznie kolczyki;


Dostalam tez od Pluszowego (fajnie shopping'owac razem :] ) rewlacyjne butki,


Spadam.Czeka mnie malo przyjemny obowiazek sprzatniecia swinskiego mieszkania :/

7 komentarzy:

Caro-ART pisze...

Notesy fajne ale najwspanialsze są te kolczyki ;) mrrrrr cudo

Ania Komenda pisze...

notes jest cudny, w klimatach które i mnie teraz chodzą po głowie :)

basiasz80 pisze...

Ta kopertówka ci fajnie wyszła.
A te notesy jak równo zbindowane.
Bardzo mi się podobają !

kasia pisze...

Super notesiki i prezenty,ale NAJPIĘKNIEJSZY prosiaczek poniżej:)

ewkaka19 pisze...

Śliczne notesiki i karteczka też

BellaArt pisze...

Piękne notesy!:) Szczególnie ten pierwszy:) Cudo:)

Anonimowy pisze...

Hej!
Możesz podać maila - chciałabym się jakoś skontaktować z Tobą w pewnej sprawie ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...