Obserwatorzy

24 mar 2012

Niektorzy sie uciesza:]

Gdyz poniewaz w lapkach mych pojawil sie jak juz gdzies wspominalam hafcik:] Herbatkowe/kawowe/kuchenne klimaty to moja ulubiona tematyka.Tak sobie wczoraj przysiadalm i calkiem sporo polecialo


Hafcik nicmi czesciowo wedlug tabeli kolorow a czesciowo wedle mojej fantazji w zaleznosci od tego czy posiadam kolorek czy nie:]
Ostatnio jest cudnie i cieplo,termometr w aucie pokazywal we czwartek tyle 


wiec wyciagnelam Pluszowego na mala wycieczke do Drumpellier Country Parku jaki jest dwa rzuty beretem od nas.Co prawda byla tam tez polowa miasta,ale to najblizsze zielone i z woda miejsce gdzie mozna lyknac powietrza i poobcowac z natura.Oczywiscie wysiadajac z auta (czego nigdy nie robie) nie powiesilam aparatu na szyi a ze ogarnialam tez torbe to....PIERDYKNAL mi z wysokosci na beton az chrzest poszedl.Pluszowy omal nie zszedl na zawal a juz gotowa bylam wyc w glos z zalu,bo nie spodziewalam sie juz podniesc go w jednym kawalku:/ Jednak po delikatnym nacisnieciu spustu migawki zamruczal mi i wydal znajome klik rekestrujac bezkres blekitu nieba:] No normalnie go ucalowalam ze szczescia:)
W parku jest cudnie;







i moje nogis-bylo niebiansko:]


Odpowiadajac na pytania  z komentarzy-tak Fagusiu,Promarkery to flamastry do kolorowania odbitych stempli.mam ich juz calkiem spora kolekcje:]
Co do Glimmer Mistow to jest rodzaj opalizujacaej mgielki w plynie ktora mozna rozpylic na dowolnej powierzchni nadajac jej mieniacy sie polysk.Dostepne sa np tutaj


i filmiki na Youtube


Ty Mamuska nie probuj mnie przechytrzyc,ja dobrze wiem ze Ty juz jestes obtrzaskana na wszystkie kopytka w wielu tematach papierowych:]

Mam jeszscze do pokazania dwie karteczki ale poczekac musze na swiatelko bo bez niego kicha bedzie a nie foty.Jedna musi zdazyc na wyzwanie Polek...


7 komentarzy:

Unknown pisze...

Hafciku zazdroszczę, bo podobają mi się one niemiłosiernie, ale jak to się mówi "to nie je moja bajka..."
Nie umiem wytrwać przy wyszywaniu....

A widoczki boskie! No i temperatura istnie letnia :D

pozdrawiam

fagusia pisze...

no w końcu ! :) w końcu jakis hafcik i to nie byle jaki , bo kwiatuszkiładnie wygladaja na tej kanwie.
Ja jak zobaczyłam cenę promarkerów w sklepach , to sie skutecznie wyleczyłam , a potem stwierdziłam , że w scrapowaniu idzie mi całkiem pupiasto , więc nie żałuje tak bardzo , że ich nie mam ....Ale stempelki pokolorowane nimi wyglądają niesamowicie ......?Kiedyś sobie kupie ;)

lejdi.ana pisze...

śliczny będzie hafcik, różowe kwiatuszki-cudowne:), ciekawa jestem jak będzie wyglądał w całości:) pozdrawiam:)

mamuska73 pisze...

ja sie narazie zadowalam kredkami akwarelowymi ,bo w kolorowaniu stepli raczkuje dopiero;co do mgielki to juz tez ponialam;moze juz troszke rzeczy papierowych ocykalam ale jeszcze nie wsio;ciagle sie ucze i raczkuej w tej materii;zdradz kobieto jak ma wygladac hafcior w calosci bo cos cudnistego sie zapowiada

Cienka pisze...

Ja proponuje zamiast czekać na światło kupić sobie doczepianą lampę błyskową i odbijać światełko od sufitu.
A tak na marginesie to nie pamiętam czy się już witałam :P Tak wiec witam się i zapraszam do siebie.
Pozdrawiam Cieplutko

Titania yng Nghymru pisze...

zapowiada się sliczny hafcik, masz rację wszedzie ostatnio krolują wiosenne hafciki i obrazki z filiżankami i kubeczkami :)
Basia, ty zawsze te linie tak nitkami przeszywasz czy tez używasz markera?
ja to troche leniwa jestem na obrębianie i tych pomocniczych linii he he he zawsze tak spieszy mi się do haftowania, ze jak tylko zrobie niebieski "grid" to zaraz wyciągam igłę i haftuję :)

widzę, że i w Szkocji macie piękną pogodę, korzystaj ile się da!

Marti:* pisze...

Jejusiu, mnie za przeproszeniem szlag by trafił brzy takiej robocie :-D Za to moje koleżanki też haftują, wyszywają, szydełkują, ależ ja Wam zazdroszczę, to takie super kobiece <3 PS. Masz suuuper adidasy!

PS2. Bardzo mi miło, że tak mówisz, ale więcej wiary w siebie! Poza tym kto powiedział, że sportowy look nie jest stylowy i sexy??!!

Następna notka jest dla Ciebie kochana :-*

I dziękuję za świetny pomysł, myślę, że post co i jak i z czym będzie super! :-D
Ściskam! :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...