Obserwatorzy

12 kwi 2012

Cross stitch wydanie ksiazeczkowe

Wczoraj zabralam sie z Pluszem do centrum handlowego,zeby zaliczyc dwa sklepy w czasie kiedy on bedzie sie strzygl.Obok jest ksiegarnia  wiec oczywiscie weszlam.Wyszlam bogatsza o kolejne wydanie specjalne,robotkowe oczywiscie


jest sporo fajnych rzeczy,kilka z tych ktore mnie najbardziej sie podobaja





Ostatnio skusilam sie tez na te gazetke


zeby po raz kolejny przekonac sie ze tradycyjnie jest jeden hafcik jaki mi sie podoba-w porownaniu z ta wyzej pod wzgledem cenowym i ilosciowym zupelnie nieoplacalne.
Lece dlubac dalej swoj hafcik,juz malutko zostalo do konca:)
Buziaki,
Dziekuje za uwage.

5 komentarzy:

piegucha pisze...

Hmmm, czyli nie tylko ja narzekam na pogarszajaca sie jakosc gazetek brytyjskich:( Mnie w tej drugiej gazetce podoba sie tylko mufinka:P A w tej pierwszej kartki z guzikami, ale te wzory juz mam, wiec po przejrzeniu gazetki w moim sklepie odlozylam ja na polke bez zadnego zalu:P

imawe pisze...

Cudne wydania,wielka szkoda ,że u nas tych czasopism namiastka,bo z chęcią bym się skusiła:)

Gałagutek pisze...

piękna ta chineczka :D
krzyżyków kiedyś próbowałam i wiem że puki co to jeszcze nie dla mnie :D

fagusia pisze...

:))) lubie takie gazetki !! widze , że nawet najwieksza pedantka Angli rady daje :))

Marti:* pisze...

Skąd macie dziewczyny tyle cierpliwości?! Ja bym tym wszystkim trzasnęła po minucie pewnie :-) A taka podusia jak jest na w tej gazecie na zdjęciu mi się marzy <3 Śliczna:-) Buziaki:-*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...