Obserwatorzy

31 paź 2012

Jak się dzisiaj miewacie,boicie się troszkę? Ja miałam rano wizytę u dentysty więc swoją porcję lęków juz wykorzystałam;teraz jeszcze szkoła o szóstej i można uważać dzień za spełniony,buahahahah :-]
Dzisiaj w zasadzie chciałam się pochwalić skrzyneczką na przybory do szycia,którą wyhaczyłam wczoraj w TK Maxx, jak ja zobaczyłam to zakwiczałam z zachwytu!!!


Jest rewelacyjna i kosztowała jedynie £7.99.Z tyłu jest otwierane okienko i panią z maszyna mozna wymienić na swój własny obrazek.Czad po prostu!!!
Poza tym na spotkanie z wampirami ostatecznie nie pojechałam :/ Miałam tak koszmarna noc w pracy a na dworze było tak PARSZYWIE,że nie byłam w stanie zmusić sie do wyjścia z domu nawet z takiej okazji.Na autograf i tak pewnie bym sie nie załapała,bo ludzie ustawiali sie w kolejce jeszcze kiedy było ciemno.Ja pierdziu!



Z prasy wiem,że zostali poczęstowani takim oto zestawem szkockich produktów;

  
Ciasteczka są inne ale generalnie były to tego rodzaju ciasteczka;sa gliniaste ale pyszne i bardzo je lubię :]
Wczoraj w Hmv nabyłam taki "kapselek",wampirzo mi sie kojarzy ale pasuje też na dzisiaj idealnie :-]


W niedzielę zrobiłam tez preorder na soundtrack z Breaking Dawn 2 wyhaczając cene tak kuszącą,że grzechem byłoby nie skorzystać!Już nie mogę sie doczekać kiedy ja dostanę!

Happy Halloween!

7 komentarzy:

piegucha pisze...

Skrzyneczka boska! zazdroszcze strasznie:(

Unknown pisze...

ooo tak!!
Skrzyneczka wymiata, ale i tak najlepsza jest przypinka :D

Ewa pisze...

Widze ze wampiromania w pelni:)
Ja takiej skrzyneczki jak bym chciala nie moge sobie kupic, bo moi znajomi zawsze mi daja w prezencie i tak juz kilku lat dostaje niciarke albo na urodziny albo na gwiazdke mam ich ok 5 i zadna nie jest taka jak bym chciala :(

Beata pisze...

Skrzyneczka powalająca :-)

Unknown pisze...

Skrzyneczka cudo :) Zazdroszcze :)

Edyta Godzic pisze...

Przepiękna skrzyneczka! Ja też w TKMaxsie rozglądam się zawsze za podobnymi rzeczami, ale jeszcze takiego cuda nie wyhaczylam!

aniaartstor pisze...

cudeńka.... wszystko tak dopieszczone, że szok!!! piękno w tym...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...