Obserwatorzy

5 kwi 2015

Wesołych Świąt / Happy Easter


Mam nadzieję że będą ciepłe,rodzinne i za bardzo sie nie objecie :3


Chciałabym,żeby oba moje prosiaki były takie grzeczne i spokojne,tymczasem młodsza to diabeł wcielony :3

Za to ja musiałaby być bardzo grzeczna ostatnio,bo mój zając bardzo był dla mnie łaskawy :3


Będę się mogła pozbyć starej dwójki w wersji 10 cali :)
 Poza tym wreszcie czuję wiosnę; zwykle o tej porze roku mamy juz wszystko zielone i wszystkie krzewy pięknie kwitną,ale w tym roku sezon zimowy ciągnął sie w nieskończonośc więc nie miały szans.Dzisiaj mamy błękitne niebo,całe 14 stopni na plusie a słońce tak grzeje,że mam całkowicie wyłączone ogrzewanie i cały czas otwarte okno.
ALLELUJA!

Następny wpis będzie zakupowy,obiecuję!
Życzę miłego leniuchowania,u nas tylko jeden dzień świąt  wielkanocnych  :/

2 komentarze:

Mały biały domek pisze...

Hello wesołych świąt dla Ciebie i Twojej rodziny ...oraz małych puchatych piękności ..Pozdrawiam Serdecznie Dorcia.

piegucha pisze...

U mnie tez juz po swietach, ktore spedzilam w labie:P
Wesolych!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...