Obserwatorzy

12 sty 2017

Halo?

Jest tu kto?
Jakas forma zycia?
Jakakolwiek?
Poza intrnetowymi trolami ofkors :)

Na swoja obrone nie mam nic,poza tym ze jestem strasznym leniem,poza tym wszystko inne autentycznie pozera moj czas,ale pomyslalam ze te 5 minut znajde i na reaktywacje ( moze! ) i tego trupa,bo sie tak ostatnio rozhustalam ze juz ozywilam co tylko moglam :3 Nie znaczy to wcale,ze cos specjalnie interesujacego albo odkrywczego mam do powiedzenia czy pokazania,ale fajnie byloby wrocic do blogowania,bo bardzo to lubie no i czytac siebie po latach tez lubie.Niesamowite ile rzeczy,zdarzen i ludzi zapominamy,a moze raczej to terazniejszosc wypycha je na margines swiadomosci? Tak czy inaczej chcialabym znow moc Wam popaplac,a zakladanie setnego bloga skutkuje tylko tym,ze nie starcza nam tresci na publikacje rwszedzie co w sposob oczywisty prowadzi do powolnej i agonalnej smierci ( bloga,ofkors! ). Plus watki sie przeplataja,a moje zycie co tu gadac nie jest az tak fascynujace ( ba,jest nudne cholernie tak jak lubie! ) zeby moc o tym ksiazki pisac.Takze ostrzegam; przygotujcie sie na randomowe tresci,zuplenie od czapy tematy ale rekodzielo wciaz u mnie zyje,wiec jesli lubicie to zostancie :) Tylko na hafty czasu nie mam,chociaz bardzo lubie i wciaz mysle ze na jakis jeden haft te pol godziny co jakis czas moze daloby rade wygospodarowac,a co za tym idzie w tym stuleciu tez ukonczyc.
Poniewaz mam doslownie 5 minut do wyjscia z domu,zobaczcie jakie cuda udalo mi sie upolowac w TK Maxx!!
Mialam nie kupowac nic swiatecznego,bo mam na tony a nawet nie zuzywam ale za taka cene ZAL byloby nie brac,




Ten wykrojik,a raczej zestaw wykrojnikow podobal mi sie od dawna ale regularna cena? sory nie!





Moja mama mowi ze sztuka kupic tak,zeby wszystkich z butow wyrwalo :) Mam mniejszy zestaw papierow tych ostatnich,z kurkami :) Idealne na przepisniki!

To ja lece siju lejter!

Hahaha,nie ma to jak wrocic z Waszym ulubionym watkiem :3

2 komentarze:

fejferek pisze...

jesteś! Pokazuj co nadziubałaś kiedy cię nie było :D

mbabka pisze...

Szczęściara z Ciebie! Może masz coś podwójnego - chętnie się zaopiekuję ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...