Obserwatorzy

16 wrz 2009

Dzis zwierzeco:)

Choc wlasciwie ten wpis trudny jest do zdefiniowania.Poniewaz czeka mnie jeszcze losowanie w candy za chwile,postanowilam wszystko wrzucic w jeden post:)Bedzie mix:)
Poniewaz wczoraj przyszla kupiona na ebayu klatka dla chomika(nie wyglada jak klatka jaka wszyscy znamy:),dzis byl dobry moment na zakup futrzaczka.



Klatka jest swietna i zapewnia mnostwo rozrywki chomikowi o czym tenze sie przekona jak juz sie obudzi.Wybralam innego niz ten ale tamten jakos nie chcial sie za nic obudzic i uznalam ze widocznie nie chce ze mna isc;dlatego wybor padl na ten egzemplarz z pieknym,wesolym pyszczkiem.Poniewaz moje chomiki zawsze byly Dżordżami tak wiec i ten(choc to dziewczyna) bedzie sie tak wabil.Przedstawiam wiec Dżordża:)



Tutaj ja przed centrum handlowym Forge,



A tu piekny slodki kroliczek z sekcji zwierzat do adopcji;trafiaja tu zwierzaki ktorych wlasciwciele nie moga dluzej trzymac i mozna je dostac za symboliczna kwote.Niestety na krolika nie ma miejsca u nas:(



Przy okazji weszlam jeszcze do funtowca (jednego tylko niestety),ale cos tam udalo sie chwycic.Przede wszystkim plastikowe pudelkona moje skarby zamierzam bowiem zaczac po raz setny porzadki,rozne stickersy i male kopertki.Byly jeszcze mneijsze i calkiem male juz mam pomysla w zwiazku z tym na albumik:)








Na koniec te male conieco jakie przybylo w gejszy;marnie mi idzie w tygodniu.Tuz po losowaniu zamierzam do niej zasiasc.

8 komentarzy:

Pejtoon pisze...

ojoj jaki Dżordż jest uroczy!! Przepiękny!! A jego domek ho ho full wypas :D jak to młodzież mawia :D
Ekstra zakupy :D

rosse5 pisze...

Oooo rajciu!!! Ale chata! Ja miałam w swoim zyciu 4 chomiki, ale nie miały biedne tak wypasionego domku. Królik słodki - też miałam dwa. No i Dżordż oczywiście też przeuroczy;) Rany, nie moge się napatrzeć na ten domek....

dorota pisze...

Pozdrowienia dla Dżordża!Będzie mieszkał jak doża w tym wypasionym domeczku ;)

ewa pisze...

Ale wypasiona klatka.

MALOWANY IMBRYCZEK pisze...

dżordż :D hehe fajne imię :)

Ja mam dwa szczurasy : Edgar i Erwin :) Ale nie trzymam ich razem bo starszy zazdrosny i gryzie młodego :(

Lacelady pisze...

Ale ten domek jest kolorowy... i faktycznie Dżordżowa panienka nie powinna się w nim nudzić. :)

skaleczka pisze...

no popatrz czego to teraz nie wymysla ;) ja swoje chomiki w szklanych akwariach trzymalam hehe ;) super ta chatka i chomik ruch bedzie mial duzy ;) gejszy coraz wiecej ;) slicznie wychodzi ;) a co do porzadkow to po sobie wiem ze to sprawa beznadziejna :P niewazne ile pudelek zapelnie po kilku dniach zawsze balagan sie robi :P

AgnieszkaMD pisze...

super klatka, jeszcze takiej nie widziałam, przynajmniej Twój chomik nie będzie miał nadwagi hihi, ja ostatnio swoje zbiory uporządkowałam ale mogę sobie tylko wyobrazić Twoje i życzę powodzenia w porządkach :).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...