Obserwatorzy

16 wrz 2009

Candy-wyniki losowania

Po pierwsze chcialabym podziekowac wszystkim sympatycznym osobkom,ktore wziely udzial w mojej zabawie.Wyniki przeszly wszelkie moje wyobrazenia i bardzo,bardzo milo mi z tego powodu:)Naprawde:)
Wprawiwszy w ruch maszyne losujaca



moge nastepny raz powiedziec-taddam:)))Szczesliwa wlascicielka drobiazgow zostala Lacelady:)Poniewaz chce jutro wszystko wyslac,prosze o podanie mi adresu na barbarus83@wp.pl .Na adres czekam do jutra do 12:00 w poludnie.Serdecznie gratuluje i napewno nie bedzie to moje ostatnie candy:)


5 komentarzy:

Lacelady pisze...

Czyżbym to ja została tą szczęśliwą osobą???
Nie mogę jeszcze w to uwierzyć. Ogromnie się cieszę i dziękuję z całego serca za szczęście, jakie mnie dziś spotkało. Pierwszy raz w życiu udało mi się wygrać w loswaniu!!!

Dziękuje :*

monotema pisze...

No nie powiem, że mnie losowanie nie rozczarowało, ale trudno :-))
Mimo to najszczersze gratulacje dla szczęśliwca - Lacelady. Pozdrawiam Mono

raeszka pisze...

chlip chlip takie cudeńka przeszły mi koło nosa, serdeczne gratulacje dal zwyciężczyni :)

Unknown pisze...

Gratulację takie smakołyki, aż zazdroszczę ;) Pozdrawiam cieplutko:)

Renata pisze...

Basiu, nie tak się umawiałyśmy, przecież to ja miałam wygrać!!!!!
A zwyciężczyni szczerze gratuluję :)))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...