Obserwatorzy

29 wrz 2009

Swiatowy Dzien Kartki

Kochane moje i jakze drogie kolezanki:))))Otoz jestem nie zaginelam,mam sie nie najgorzej i jakos jeszcze dycham aczkolwiek jesien prowadzi do tego co mam ostatnimi czasy-duuuzo spie i ciezko mi sie obudzic:))Poza tym jak juz sie nawet obudze to jakas taka przydeptana jestem:P
Poza tym sen z powiek spedzaly mi inne bardzo przyziemne sprawy,takie jak kurtka zimowa konkretnej firmy i zabralo mi to jakies 3-4 dni intensywnego wysilku umyslowego i nie tylko,a w chwili obecnej znajduje sie w punkcie wyjscia:) Ehhh:)
Wracajac jednak do tematu;zapewne czesc z was juz o tym wie ale tym,ktore moze jeszcze nie wiedza informuje ze 3 pazdziernika jest Swiatowym Dniem Kartki:)



Dlatego wszystkim polecam lekture bloga Polki Scrapuja gdzie mozna pobawic sie karteczkowo a nawet zdaje sie zgarnac jakis upominek:)W kazdym razie uwazam ze jest to fantastyczny moment na rozpoczecie swojej przygody ze scrapowaniem tudziez cardmakingiem w ogole:)Wiem ze bardzo wiele z Was ma na to wielka ochote i zupelnie jak ja czas jakis temu nie wiedzialam od czego zaczac i zawsze bede pamietala ten dzien,kiedy usiadlam nad tym wszystkm i pierwsza mysl-jak to ugryzc?:)Ale ugryzlam i to spory kawal ktory okazal sie slodki jak miod a dalej znacie juz historie:)Wlasciwie nie wiem kiedy bym sie wogole przelamala gdyby nie potrzeba posiadania kartki na dzien mamy;ktora jeszcze musiala byc w zrozumialym dla rodzicielki jezyku.Nawet gdyby miala byc w tutejszym narzeczu to i tak bylaby nie do zdobycia jako ze na wyspach Dzien Matki swietujemy zdaje sie w czwarta niedziele Wielkiego Postu,czyli jest swietem ruchomym i w tym roku byl to 22 marca
.Wiec jakby do maja kupa czasu dlatego tez ze stu powodow zmuszona bylam do ugryzienia jakos tematu kartek.A dalej juz poooszlo jak z platka:)
Ale co tam moje opowiastki,zapraszam do zabawy wszystkie te osobki ktore sie wahaja oraz te ktore juz cos tam naskrobaly oraz te,ktore naskrobaly i uznaly ze nie warto sie chwalic-nieslusznie:)ja sama zamierzam cos udlubac na te okazje;jeszcze nie bardzo wiem co i nawet nie przemyslalam sprawy,ale od dzis mam cale 3 dni wolne i mam zamiar cos wymyslic:)Zaparlam sie tez twardo na wyzwanie scrapkowe na blogu scrapmapki bo bardzo bardzo mi sie spodobala mapka:)A juz dawno zadnego scrapulca nie popelnilam w kolko tylko kartki i kartki...

Brak komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...