Obserwatorzy

29 wrz 2009

Nagrodzona po raz ,,enty"

Nie no.Jak tak dalej pojdzie zadufam sie w sobie jak amen w pacierzu i na nic zda sie moja wszelka wrodzona skromnosc:P
Dlaczego?Rozpieszczacie mnie niemilosiernie,tym razem Rachel wyroznila mnie w taki oto sposob;



Nie bede trywialna i nie napisze po raz kolejny jak bardzo mi milo,przyjemnie i jak strasznie sie ciesze (ale to wszystko prawda) za to posylam tak wielkiego buziaka i tylez usciskow ile tylko udzwignac moze lacze internetowe,w moim przypadku bez kabelka:)Czuj sie wysciskana na maksa:))
Nie bede wymieniac za co kazda z Was wyrozniam i znow dodac musze ze wymienie te ktore wymienie ale nie znaczy to ze pozostale nie zasluguja na wyroznienie:))Pewno tez bede monotematyczna i milionowy raz sie powtorze,ale....trudno:))W kolejnosci przypadkowej;
Mirabeel
Rosse5
Reala
Kasmatka
AgnieszkaMD
Wspanialy Radosny Czas
Przystanek Klodzko
Mamuska73
Skaleczka
Fejferek

To co pamietam i w srodku nocy obudzona wyrecytuje ze znam,lubie i chetnie zagladam;czerpie insiracje i po prostu...to same fajne dziewczyny sa:))

6 komentarzy:

rosse5 pisze...

Ogromnie, ogromnie dziękuję:*

Anek73 pisze...

Dziękuję serdecznie i zapraszam Cię na moją jesienną wymianę ATC :)

http://anek73.blox.pl

reala pisze...

Kochana Emigrantko, Basiu droga, dziekuję serdecznie, miło mi i cieszę się ogromnie :)))

Mirabeel pisze...

Dziękuje serdecznie za wyróżnienie! Piękny blog, na pewno będę częstym gościem:) POzdrawiam

Kasmatka pisze...

To takie miłe, jak ktoś pomyśli o Tobie:) Ślicznie dziękuję i nie posiadam się z radości:) Pozdrawiam ciepło, Kasia

ona_i_ja pisze...

Dziękuję ślicznie za wyróżnienie.
I dziękuję za odwiedziny..... i za to, że mogę się u Ciebie doinspirowac :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...