Obserwatorzy

21 wrz 2009

Wyroznienie:)

Wspaniale jest moc tworzyc cos wlasnymi lapkami,wspaniale dzielic sie swoimi tworkami z innymi,przyjemnie jest ,,spotykac" sie z Wami wszystkimi na internetowych stronach i cudownie jest moc zagladac do Was,czerpac inspiracje,wiedze ktora tak chetnie sie dzielicie i byc czescia tego tajemniczego kregu ,,sztuknietych" ktore to uczucie jest tak mile mojej duszy.Ale jedna z najwspanialszych rzeczy jakie moga nas spotkac w tym naszym blogowaniu jest chwila kiedy ktos nas wyroznia:)))) I nie chodzi wcale o polechtanie ambicji(przynajmniej ja tego nie mam:),ale ta cudownie nastrajajaca swiadomosc ze ktos po prostu lubi do nas zagladac,uwaza to co robimy za na tyle wyjatkowe i inspirujace ze daje TO wlasnie nam:)Tak wyglada To,co dzieki Dorocie rozjasni mi najblizsze tygodnie:)


Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Doroto kochana!!Dziekuje Ci bardzo,bardzo;wielki buziak wlasnie polecial do Ciebie przez wszystkie wichry i deszcze po drodze.teraz wlasnie powinien wyladowac na Twoim policzku:) Zaskoczenie jest dla mnie tym wieksze,ze z Dorota ,,znamy sie" bardzo krotko,moje blogowanie na blogspocie rowniez i teraz taka niespodzianka:)
Najgorszy jest jednak moment,kiedy chce sie poslac te magie dalej w swiat bo...odwiedzanych blogow jest tak wiele jak wyjatkowych ludzi ktorzy je tworza.Nie chcialabym bardzo zeby ktos poczul sie pominiety ale z przyczyn oczywistych po prostu nie moge wyroznic WSZYSTKICH odwiedzanych i czytanych lub czasem tylko ogladanych blogow;pisanie ze wyrozniam wszystkie ktore odwiedzam/czytam/mam w zakladkach jest takicm troche..egoizmem,niech magia krazy i drazy:))))
Wiec postaram sie wybrac kilka i raz jeszcze prosze o niegniewanie sie na mnie jesli nie znajdziecie sie w tym gronie...W kolejnosci przypadkowej;

Agnieszka
Kasmatka
Mamuska73
Mamuta
Anek73
Dorota:)
Encza
Fejferek:)
Elishafciarka

To tylko kilka jakie przegladam najczesciej w ostatnim czasie:)Ale z jaka przyjemnoscia...:)
Nie tak dawno zostalam wyrozniona rowniez przez Kasmatke ale na tamta chwile nie mialam czasu na notke a ateraz nie moge sie doszukac...:(

Dopisek po chwili;
Znalazlam:)))))Dziekuje z calego serducha za wyroznienie,od tej przesympatycznej i cieplej osobki....:)))Dlatego postanawiam za jednym zamachem wyroznic te juz wymienione blogi:)))jak szalec to na calego:)

7 komentarzy:

Unknown pisze...

gratuluje wyroznienia ;) a ja z innej beczki ;) napisze o tych Twoich deszczach :P moja szefowa byla ostatnio przez tydzien w Szkocji na weselu i mowila ze angielskie deszcze to nic w porownaniu ze szkockimi :P przez bite 36 godzin LAŁO, i to nie byl deszcz tylko rownomierna dlugogodzinna ulewa, masakra i tak sobie o Tobie pomyslalam sasiadeczko, ze dotad myslalam, ze u Ciebie pada tak jak u mnie a tu prosze jak sie mylilam heheh pozdrawiam goraco ;)

Szkatułka z wyobraźnią-Ola pisze...

Gratuluję wyróżnień;)

Anonimowy pisze...

gratululuje i dziekuje
mamuska73

Unknown pisze...

Dziękuję za wyróżnienie:) Jest mi bardzo miło, że mnie nim obdarowałaś od razu tak lepiej na sercu:) Bardzo lubie do Ciebie zaglądać i wtedy jak byłaś na bloxie choć strona otwierała się godzinami to cierpliwie czekałam a teraz tu, tak pięknie się urządziłaś :)
Pozdrawiam ciepło, Kasia

raeszka pisze...

Basiu dziękuję Ci bardzo za wyróżnienie :), jest ono dla mnie bardzo cenne, bo Twój blog jest jednym z moich ulubionych, a do tego Twoje prace są tak cudne i jestem zaszczycona, że podobają Ci się moje :), zapraszam do wzięcia udziału w mojej zabawie :)

Ewa Kościelniak pisze...

serdeczne gratulacje, a kiedy imprezka oblewająca wyróżnienie ?

pozdrowienia Ewa

Renata Cz.P. pisze...

Gratki i dziękuję!!! :-*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...