Obserwatorzy

29 paź 2009

Łokulary

Prawdopodobnie wspominalam dwa tygodnie temu ze dostane okulary:)Przy okazji bowiem przygotowan do kursow i egzaminow na prawo jazdy przyszlo mi do glowy zeby sprawdzic swoj wzrok.I okazalo sie ze jestem krotkowidzem:)Dostalam wiec okulary do zadan specjalnych typu-czytanie,internet,telewizja i robotki:)Oraz prowadzenie autka:)Ma to polepszyc jakosc widzenia i polepsza jak diabli.dzis odebralam obie pary;poniewaz jak czesto bywa w tym kraju kup jeden i wez drugi gratis:)Okularki bardzo fajne,twarzowe i markowe;az mialam problem z wyborem:) I...chyba je oscrapuje:)









Fajnie tez ze na codzien nie musze ich jednak nosic bo wygodniej bez nich mimo wszystko...Ale za to nie bede dodatkowo przemeczac wzroku robotkujac:)

Na froncie remontowym tez nieco przybylo;pomalowalam drugi raz kuchnie i jest slicznie:)Tylko wstawiac gratki.Okazalo sie jednak ze w lazience trzeba wygladzic sciany zeby moc pozbyc sie tapet;to co pod spodem nijak nie da sie ukryc pod farba....I jeszcze jedno co strasznie mnie ucieszylo;pomietacie widok z salonowego okna na zolciutkie od lisci drzewa?Dzis Pluszowy podczas rozmowy telefonicznej z British Telecomunication stojac w oknie dojrzal na tym drzewie...wiewiore!tzw. ,,czimpunka" czyli szara wiewiore i bardzo sie ucieszylam ze takie widoki mnie czekaja w tym mieszkaniu,super:)Zaraz potem naszla mnie mysl;zaraz zaraz-skad tu czimpunk skoro powinny byc wzyczajne nasze rude wiewiory?To nie ameryka.I co sie okazuje?Same przeczytajcie tutaj;
http://www.dziennik.pl/zielony-dziennik/article296163/To sie kurcze narobilo...:)Bo ja wiewiorki bym nie przelknela:(

7 komentarzy:

Anek73 pisze...

Czy potwierdzasz udział w HSP? W niedzielę chcemy zrobić losowanie a nie mamy Twego kwestionariusza :)

http://anek73.blox.pl

Obsesja Kasiulka pisze...

Basiu przepiękne okularki!!! Pokażesz sie w nich dla nas?

reala pisze...

Jakie ładne sztuki wybrałaś :))) I tak, jak poprzedniczka o zdjęcie sie upominam :)

AgnieszkaMD pisze...

to ja poproszę jeszcze o zdjęcie w okularkach :), a ja dzisiaj na balkonie miałam sikorkę :)

Katharinka84 pisze...

Piękne rameczki!!!
Sama jestem wielbicielką :)

rosse5 pisze...

Ale śliczne okularki:) Bardzo w moim guscie;P Ja się do swoich szybciutko przyzwyczaiłam. Jak postępy remontowe? Pozdrawiam

Kasmatka pisze...

Tym razem ja Ciebie zapraszam do mnie po odbiór wyróżnienia:) hi hi :*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...