Obserwatorzy

23 paź 2009

Swieta,swieta...

Pozostajac wciaz pod wplywem swiat Bozego Narodzenia (wczoraj widzialam sztuczne choinki w sklepie) zabieram sie do robienia kartek,ktore wrecze znajomym przed swietami.Na poczatku tygodnia poczynilam dwie przy uzyciu papierow Victoriam Christmas i....nie jestem jakos do konca zadowolona...



Mam wrazenie,ze za bardzo jest ,,napackane" i chyba poprobuje z mniej wzorzystym tlem albo co....A moze mi sie tylko wydaje?Sama juz nie wiem.

Poza tym tak jak myslalam wczorajsze zdjecia ze sklepow zrobily na Was wrazenie:)Na mnie tez nieustannie te sklepy robia wrazenie;przy czym gdybym to ja robila te zdjecia to byloby wiecej zblizen.

A co do komentarzy;

Trzpiot ja tez nie zawsze wiem od czego zaczac i gdzie isc,dlatego w tym sklepie nie da sie wejsc i w 10 minut zrobic zakupow:)
Skaleczka tak jak pisalam nastepnym razem przyjrze sie szyldowi choc nie wydaje mi sie zeby nazwa byla inna niz jakis Poundland Shop...
Reala dzieki:)No niestety tutaj nie dosc ze jest o niebo lepsze i latwiejsze zycie niz w polsce to jeszcze nie ma w Polsce takich sklepow a powinny byc i to bardziej tam niz tu u nas...
Obsesja Kasiulka bardzo dziekuje za komplement:)
Malowany Imbryczek faktycznie,tutaj mozna sobie pozwolic na kazde hobby,dlatego staram sie korzystac z tego ile moge!
Savannah ja tez staram sie unikac w ten sposob,ze nie wchodze do wszystkich po drodze...ale na ile sie to udaje to sama wiesz:)
Ona i ja faktycznie marnie:( Dobrze wiec ze jest to allegro choc przyznam ze jest tam ledwo ulamek tego co oferuje swiatek hobbystyczny...I te ceny:(Dziekuje rowniez za komplemencik:)
Agnieszko MD telefonik nie tylko wyglada na fajny,nie dosc ze dziala w HSDPA(pozwala to na zwiększenie prędkości transferu danych),ma 5 megapikselowy aparat z masa funkcji takich jak w normalnych aparatach cyfrowych,mozna na niego wrzucac filmy bezposrednio z komputera w formacie DivX bez koniecznosci konwersji,rowniez format DVD,ma tez GPS'a,ma ponad 3 calowy wyswietlacz w technoogii AMOLED(gwarantuje jeszcze lepsza jakosc obrazu bez koniecznosci podswietlania,przy czym zuzywa mniej energii),ma WI-FI,wbudowane 2 GB pamieci,bluetootha i odtwarzacz plików muzycznych z technologią DNSe & SRS WOW Sound Effect.To taki maly skrot dla osob ktore tak jak ja lubuja sie w takich rzeczach:)

Ze spraw juz calkiem przyziemnych-wlasnie poltorej godziny temu dostalismy nastepna oferte mieszkania z Housingu i cos mi sie widzi ze chyba nie wezmiemy znow...Obejrzelismy w mapach goole jak wyglada budynek(tak sa tutaj rozbudowane mapy:) i okna sa wlasnie takie malutkie jakich nie chce miec za nic na swiecie:( No chyba ze mieszkanie bedzie boskie i trzypokojowe,wtedy chyba bysmy wzieli.Bo inaczej pozostanie nam wziac ostatnie czyli nastepne jakie zaoferuja,a jak nie to aplikowac za rok dopiero znowu i czekac nastepne 2 lata moze na oferte.Ogladanie jutro o 9 rano i juz nie moge sie doczekac:)Marzy mi sie w koncu mieszaknko gdzie bede mogla urzadzic po swojemu i wiecej miejsca na wszystko:)Fajnie byloby spedzic Boze Narodzenie w nowym mieszkanku:)

p.s.zupelnie nie wiem co zrobic;kiedy chce pogrubic czcionke to jest ona pogrubiona ale tylko w podgladzie notki,po publikacji juz przestaje byc:(Co robie nie tak?Tym bardziej ze trudno tu cos zrobic nie tak....

2 komentarze:

madebyviva pisze...

śliczne kartki, nic bym w nich nie zmieniała, wcale nie jest za dużo wszystkiego bo wszystko jest ze sobą idealnie zgrane :-)
trzymam kciuki za mieszkanie :-)

raeszka pisze...

Basiu mi karteczki się bardzo podobają :), a teraz wiem, że Twój telefonik nie tylko wizualnie jest super :). I życzę Ci żebyście wigilię spędzili już w nowym domku :).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...