Obserwatorzy

18 paź 2009

Wszystkiego po trochu i...swiateczne miasto noca:)

Probowalam dzis rano kilkakrotnie dodac dzisiejszy wpis ale z powodu jakiegos bledu wewnetrznego za nic nie dalo sie zaladowac zdjec.Przypomnialo mi to dlaczego ucieklam z bloxa(:-) i mam nadzieje ze to jednorazowy eksces:)

Znow sie wszystko zmiksuje w jednym poscie tak z zupelnie stu roznych beczek,ale za to bedzie pyszny ,,szejk".
Na poczatek dwie nagrody;pierwsza to podziekowanie od Jasmin62 za udzial w rozowym tygodniu i bardzo zaluje ze juz sie skonczyl:(



Nie trafilabym na bloga Jasmin gdyby nie Skrzatka i za to bardzo dziekuje tym razem ja:)
Drugie wyroznienie dostalam od dwoch Agnieszek;po raz pierwszy kilka dni temu od Agnieszki z bloga ,,Radosci male i duze" a teraz od Agnieszki z ,,Mojego malego swiata" .Dziekuje Wam obu tak bardzo cieplo jak potrafie:)



Mam wrazenie ze ostatnio wyroznienia fruwaja z bloga na blog z szalona czestotliwoscia;wierze ze jedynym powodem jest to,ze jest tak wiele miejsc gdzie ludzie tworza piekne rzeczy,ze nie da sie obok tego przejsc obojetnie.Tym bardziej sie ciesze,ze znalazlo sie wsrod nich miejsce dla mnie:)

Wczoraj zapomnialam sie pochwalic bazami na kartki jakie udalo mi sie kupic;szukalam i szukalam i juz mialam kupowac wiadomo gdzie,az trafilam w koncu u siebie w sklepie na komplet 50 baz wraz z kopertami w dodatku w mieszanym zestawie-biale i kosc sloniowa.Na dodatek wyszlo taniej niz na ebayu:)Mam tylko nadzieje ze zdadza egzamin bo nie sa zbyt grube ale zobaczymy,moze bedzie dobrze.



I na koniec dwa obiecane zdjecia;od razu przepraszam za zla jakosc zdjec,ale niestety robione telefonem bez blysku i w nocy.Ale co ma byc widac to widac.Ozdoby swiateczne na mojej ulicy;na drugim sznury kolorowych zarowek zwienczone na slupach aniolkami i gwiazdami:)Istny obled:)




1 komentarz:

raeszka pisze...

ozdoby wiszą trochę za wcześnie ale jak przyjdzie czas świąteczny, to nocą będą ślicznie wyglądać :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...