Obserwatorzy

15 paź 2009

Znow nagroda:)

Znow nagrodzona,tym razem przez Kasiulka.Kasiu,bardzo cieplo Ci dziekuje:)



Tym razem sa zasady ktorych nalezy sie trzymac;

"1. opublikuj znaczek na swoim blogu z komentarzem zachęcającym i linkiem do osoby od której go otrzymałaś
2. przekaż go do 10 osób z prośba o opublikowaniu zasad.
3. osoby, które odbiorą znaczek proszone są o zostawienie komentarza."



Wiec juz sie wywiazuje.Co napewno latwe nie jest i mysle ze powinni tego zabronic jak w media Markt:))))Czego?Wybierania 10!:)))Przyznam sie ze nie bardzo wiem co mial na mysli tworca piszac o zachecajacym komentarzu-zachecajacym do czego?Mnie sie widzi,ze tego co nalezy to i zachecac nie potrzeba specjalnie:P

1.Agnieszka z bloga Radosci male i duze
2.Gackowa
3.Agnieszke MD z bloga Moj maly swiat
4.Mamuta
5.Skrzatka
6.Mamuska73
7.Reala
8.Fagusia
9.Barbarka888
10.Fejferek
11.Anek73
12.Kasmatka
13.Mirabeel

Niestety,sory wielkie,ale nie udalo sie w zaden sposob umiescic tylko 10;no nie dalo sie.Ograniczalam sie jak moglam i to jest tego efekt.
Tak sobie teraz rozmyslam sluchajac pieknej piosenki Kasi Cerekwickiej ktora slyszy kazdy kto mnie odwiedza.Oprocz tego ze bardzo lubie jej piosenki a muzyka w tym utworze sama nas kolysze,to ustawiajac ja myslalam o naszej Agnieszce ktora przezywa ostatnio zyciowe burze.Najciekawsze jest to,ze zrobilam to zanim podzielila sie ze mna wiescia ze ona swojej milosci dala te szanse.Tak na szczescie i dla lepszego samopoczucia niech nam pogra jeszcze troszke,oki?

6 komentarzy:

Unknown pisze...

Bardzo dziękuję za wyróżnienie:) Teraz mnie czeka wybór odpowiednich blogów do nominacji:) Pozdrawiam cieplutko:)

skrzatka pisze...

Dziękuję bardzo! Już się nie wymigam od wyboru, ale potrzebuję na to większej chwili, a chwilowom w niedoczasie

Agnieszka M pisze...

Dziękuję za wyróżnienie i zapraszam później po wyróżnienie do mnie :))

Anonimowy pisze...

bardzo dziekuje za wyroznienie
glosuje na kalendarz adwetowy nr jeden
i prosze daj mi znac czy anaban wyslala do ciebie imbryki,bo mowila fagusi bez tel ze tak
kiedys ja utluke
mamuska73

raeszka pisze...

Basiu dziękuję bardzo za wyróżnienie :)

barbarka888 pisze...

Dziękuję Basieńko za wyróżnienie! Pozdrawiam serdecznie. :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...