Obserwatorzy

30 maj 2010

Kubunio:)

Karteczka z poczatku tygodnia i jakos sie znow uchowala taka niepokazana:) Kolorki w realu sa cieplejsze ale coz,ciesze sie ze choc deko swiatla udalo sie zlapac... 


No i Kubunio,o ktorym pisalam wczoraj.Przeslodki motyw, wygrzebany na stronie,skad sciagam mase rzeczy jakich mi potrzeba na telefon.Telefon natomaist stary,wysluzony i pewnie lada chwila odmowi zupelnie posluszenstwa bo juz szwankuje coraz czesciej.Ale tak mi pasuje i lezy w reku jak zaden,uzywam go jako budzika (nic nie ma takiej wibracji jak ten) i nosi w sobie karte simplusa:) Ile razy na czworakach zbieralm jego wnetrznosci.kiedy rozpadal sie na kawalki....:)Czekam kiedy zdechnie i zapewne uzyje ktoregos z posiadanych aparatow,pewnie bedzie to rozowiutkie "ciasteczko" od LG,ale poki staruszek dycha-nie wymienie go chyba na nic innego:)

Milej niedzieli wszystkim zycze,wpadajcie czesciej:P Buziole.

5 komentarzy:

Myśli pisane pisze...

haaa, widzę że masz tak jak ja. moja nokia też szwankuje, ale poki nie muszę - nie wymieniam jej na nową komórą, którą oczywiście tez bedzie nokia ;-))))

rosse5 pisze...

Śliczna kartka:) Papiery bardzo znajome;P

Kubuś uroczy;) Ja też mam Nokie, odkąd tylkomam telfeon komórkowy. Najbardziej lubiłam moją poprzednią, taką malutką była idealna...Choć jak teraz wzięłam ją do ręki to zastanawiam się jak ja mogłam pisać na takich maleńkich klawiszach;) ale była niezniszczalna...

Unknown pisze...

Po pierwsze WOOOOOOOOOW co za zmiany i jak pięknie u Ciebie, ach!:) Po drugie karteczka przepiękna co tu dużo mówić CUDNA!!!:) Jak każda w Twoim wykonaniu;) A teraz lecę nadrabiać zaległości;) Pozdrowionka cieplutkie przesyłam:))))))))

Elise pisze...

What a GORGEOUS card! I love the vintage feel to this! Perfect colors and embellies!

Hugs to You!
Elise

Titania yng Nghymru pisze...

piękna ta karteczka, bardzo podobaja mi się te papierki, które uzyłaś jako tło

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...