Obserwatorzy

19 sty 2011

Puste kieszenie

Na szczescie wyplata juz jutro po polnocy:)
Tak powazniej jednak,zakupy to moja mania;buty,ciuchy i torebki (a takze craftowe nabytki) to moja mania.Na szczescie stac mnie na to,co kupic chcialam lub czemu oprzec sie nie moglam.Nie inaczej bylo dzisiaj;mialam jechac zupelnie gdzie indziej,mialam pokazywac piekne plenerowe zdjecia a tu klops.Moje auto mnie nie slucha zupelnie i na rozstaju drog zawsze wybiera samo te droge,ktora prowadzi do centrum handlowego:)) Oczywiscie wlazlam do Hobby Craftu,gdzie podstepnie wystawiane sa wielkie kosze z dobrem wszelakim,a zle kobiety przy kasach stoja i czekaja kiedy zaczniemy grzebac,szperac a w konsekwencji przytargamy im to wszystko co wygrzebiemy i oddamy im wszystkie pieniadze,jakie w pocie czola,trudzie oraz znoju zarobilismy wypelniajac czipsami polki na nocnej zmianie w Tesco.Nawet w sobote and niedziele:] Korzystajac z urokow wyprzedazy wyprzedazy,stalam sie posiadaczka miliona cudnych stempli i bradsow (drugi milion wyjelam z koszyka zostawiajac sobie jeszcze kilkafunciakow na jakies inne szalenstwa)
Po pierwsze primo (jak mawiano bodajze w "Misiu"),paragon (pani wprowadzala kazda rzecz recznie po skasowaniu ceny oryginalnej)


(ta rozmazana gora to moje wrodzone ADHD z ktorego jestem dumna cale zycie:),oficjalnie otwarcie wora,


i suma zawartosci wora


Widac golym okiem,ze zawartosc jest w cenach mocno scietych:] Pewnie umieracie z ciekawosci,co jest w tej kupce?







Nie ma tego duzo jak widac:] a wporownaniu z tym co wyjelam,to nawet cale nic zostalo!:] Zgrzeszylam tez ciuchem (w zasadzie to i czynem) nabywajac zajebiaszcze obledne spodnie w kolorze fuksji,


Soczyscie energetyczny kolor,prawda?Nie wspominajac ze ich regularna cena to 180 funtow:) Ktoz by tyle dal za ciuch!Ja nabylam za ulamek ceny.Ilekroc szukamy lub szukam czegos dla Pluszowego (szukalam sportowych butow do pracy,koniecznie czarnych i lekkich) to zawsze znajduje cos super dla siebie.Dlatego natknelam sie tez na butki,nad ktorymi mysle juz od dluzszego czasu i ciezko bylo mi zdecydowac ktora firme wybrac.Najwazniejsza czesc tych wszystkich butow to ich podeszwa,lekko wygieta w luk,o tak mniej wiecej choc slabo to widac na moim zdjeciu,


O co chodzi w tej podeszwie?To jak wygodne sa i jak super sie w nich chodzi dowodzi tylko tego,ze rzeczywiscie taka podeszwa jest zdrowsza.Polecam zakupic majac taka mozliwosc:) Wybieralam sposrod kilku roznych firm a ze natknelam sie na te tutaj z cena jak widac dlatego tez sie skusilam,dodatkowo sa duzo bardziej dziewczece tak na oko niz pozostale.Po powrocie do domu odkrylam w sportowej bluzie z kapturem zabezpieczenie pod pacha,a co za tym idzie trzeba wziac paragon i jechac zeby to zdjeli,bo sama nie dam rady.Pluszowego posle,bo znow zagine na 4 godziny!:]

Wczoraj jeszcze potuptalam z ranca do przychodni gdzie dostalam antybiotyk na kolejne 5 dni,a poniewaz mam do niego tak blisko ze autem jest dluzej niz na piechotke (trzeba znalezc miejsce parkingowe itp) to wracajac mijalam Charity Shop.Wlazlam,no pewnie ze wlazlam.I trafilam na to


Staly sobie jakby nigdy nic,a ja sie naszukalam tyle w swoim czasie!Nie chcialam placic za dwie szklanki  niemal 20 funtow razem z przesylka gdzies na Ebayu czy Amazonie i w koncu zwatpilam.A tu prosze,1.99 i sa moje:]
Jak zwykle wystpilam z powiescia w odcinkach.A niektorzy tak ladnie potrafia pisac;dwie foty kilka zdan a tu...nim sie doczyta do konca to mozna przysnac.Jakos tak sie ekscytuje w zyciu wszystkim i musze kazda sytuacje opowiedziec od podstaw,na codzien tez tak mam:]A ze niejednokrotnie dziewczyny kaza pokazywac WSZYSTKO  i ze szczegolami wiec czuje sie poniekad rozgrzeszona.
Ide podziwiac swoje motylkowe stemple:)
Buziakuje:]

9 komentarzy:

fagusia pisze...

no no , ale perełki kupiłaś w sklepie hobbystycznym :)

Anek73 pisze...

WOW! W sumie to się nawet cieszę, że tu nie ma takich sklepów :P Fajna ta wstążka z kiciem :)

http://anek73.blox.pl

obsesjakasiulka pisze...

Buuuuuuuu a jak ja byłam w Hobby Crafcie to nie było tyle przecen....
No cudne zakupki poczyniłaś, a ten paragon to większy od ciebie hihihi

mamuska73 pisze...

jaka szkoda ze u nas nie ma takich sklepow zajebiaszczych
ja dlola mam totalnego a wiadomo ze nic babie tak humoru nie poprawie niz dobre zakupy

Hala pisze...

Szczena mi opadła razem z cyckami na podłogę.... CUDNE zakupki!!!

Alice pisze...

Nie no, pozazdrościć cudnych i wielkich zakupów.

mbabka pisze...

Cudności w worze pokazałaś, chociaż kieszenie puste ;)Buciorki niczego sobie, rożowe spodenki - czekające na wiosnę - śliczne! Miłego użytkowania i co tu dużo mówić ... trochę zazdroszczę... zazdroszczę tego wszystkiego ;)

MuzaJo pisze...

Można nasycić oczy twoimi zakupami. Wspaniałe!!!

maroccanmint pisze...

Stemple są fascynujące... a w ogóle to czytam, oglądam, podziwiam... scrapbooking jest bardzo zagadkowym działem craftowym.
Ale stempel muszę sobie jakiś kupić. I zrobić notesik na projekty szyciowe, bo teraz gryzmolę w kalendarzu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...