Obserwatorzy

8 lis 2011

Tak se dlubie:)

I nie powiem ze powolutku,bo idzie (jak na moje mozliwosci) jak burza,wszystko za sprawa tego niesamowitego serialu o lowcach duchow 


ktory uwielbiam i w zasadzie leci u nas w domu prawie caly czas.Siedzac przy kompie w sluchawkach na uszach wlasnie w tym tempie przybywa haftu.Lada chwila skoncze i bedzie sie mozna brac za kolejny .Mamy 5 serii serialu a ja jestem w trakcie pierwszej czesci  sezonu drugiego wiec moge jeszcze troche haftow popelnic :)


Poza tym kupiona przy okazji budowy swinskiej klatki farba w sprayu do malowania roznych przedmiotow uzytkowych pomalowalam w koncu wyhaczony na targu roznosci listownik ;ogolnie niby wyszedl swietnie ale zamiast poprobowac najpierw psikania na czyms innym rzucilam sie od razu na listownik i lipa.


No i poplynelo mi troche-nie musze chyba mowic gdzie.Tylko co teraz z tym zrobic?Poprawiac kolejna warstwa farby nie chce bo pasuje mi wlasnie tak jak jest teraz poza tym nie mam wcale pewnosci czy to da sie w ten sposob zatuszowac,zakryc?Ale czym?Podpowiedzcie cos,plis!

Zapomnialam w poprzednim poscie odpowiedziec na pytanie zadane przez kogos na temat mojego swinstwa morskiego;otoz moj prosiaczek to najpospolitsza dwukolorowa swinka krotkowlosa.A druga jak sadze jest mieszanka dlugowlosej i rozetki:)

Dziekuje pieknie za uwage:)

6 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Dzieki za info dot rasy:).przepraszam zapomnialam sie ostatnio podpisac pod komentarzem:)tak mi sie podobaja Twoje swiniaczki ze chyba kupie sobie tez takiego:)Dominika.

pelasia pisze...

Sliczny,bardzo mi sie podoba.Pozdrawiam

cecyliarodzinaidom pisze...

Ten haft jest cudny.Pozdrawiam

mamuska73 pisze...

baska zaciek przetrzyj paierem sciernym i spruboj potem zretuszowac pedzelkiem w najgorszym wypadku nalep cos na to np wstazke lub koronke

seagirl pisze...

Popieram w całości mamuskę73, tylko do retuszowania, zamiast pędzelka, użyłabym gąbeczki do tapowania stosowanej w decupage'u i pocieniowałabym brzegi ciemniejszą farbą akrylową ( oczywiście po zeszlifowaniu zacieków papierem ściernym ). Pozdrawiam

Titania yng Nghymru pisze...

świetny hafcik. super motywy i żywe kolorki :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...