Obserwatorzy

6 gru 2011

SAL bombkowy 2010 itepe

Skonczylam:]
Nie bylo latwo ale dalam rade,hyhy:] Przychodzi w takich chwilach nadzieja,ze pokoncze i inne prace...moze;}
Poki co bombeczki;


Ciezko znalezc miejsce z jakimkolwiek swiatlem wiec zawedrowalam az do kuchni.Teraz musze wymyslic jak  to zagospodarowac;tzn wiem ze beda wisialy na hangerze,ale nie wiem gdzie i jak oraz tez kiedy:] Ale sa,skonczone i z tego jestem mega dumna:) Bedac przy haftach pragne nadmienic,ze dzis powinien dojsc moj prezent imienionowy (spozniony,bo nie moglam sie zdecydowac co chce dostac-no normlanie wszystko juz mam:) i ostatecznie bedzie to rzecz hafciarska do ktorej przymierzam sie tak mniej wiecej od dwoch lat.W moim mega projekcie przybylo troche krzyzykow,


w rzeczywistosci kolory nie sa tak rozne i wyglada to duzo lepiej;niestety aparat przeklamuje kolory.Lece juz druga kartke i jestem znow cala dumna i blada,hyhy.
Wyszedl nowy numer mojej ulubionej gazetki i jednoczesnie jedynej gazetki jaka kupuje co miesiac odkad sie ukazala (to chyba pierwsza w zyciu taka systematycznie kupowana:),


Poza tym coraz blizej swieta,(fota sprzed dwoch tygodni robiona z wysokosci i od d...strony ale co tam)


a wczoraj u mnie zrobilo sie bialo i szklaaaanka jest taka,ze nie wiem czy sie wybiore w miasto (a potrzebuje:/ )



Mysle ze snieg przylecial do mnie prosto ze stanu Michigan (tam znikl wiec gdzies sie podziac musial bo w przyrodzie nic podobno nie ginie),na szczescie nim dolecial to go ubylo:]
Lece troche podlubac,dziekuje za uwage:]

7 komentarzy:

Myśli pisane pisze...

bombeczki śliczne, projekt bardzo mnie ciekawi, a śniegu tak troszkę zazdroszczę, tylko tak żeby go więcej było takiego puszystego!
a gazetka - to coś co jest na półce moich pragnień ;-)

Agnell pisze...

Basiu, pełen podziw za bombki -nie są ładne -są cudne.
Jeszcze raz wielkie dziękuję za schemat. I OCZYWIŚCIE WSZYSTKIEGO NAJ... w imieniny.

Anonimowy pisze...

Piękne hafty.Pozdrawiam.

piegucha pisze...

hihihi, a bierz caly snieg ode mnie i tak przez cala zime:P Kurka, jak tak patrze na Twoje bombki to plachta na duzego byka:P Pomysl z wieszakiem niezly, czekam na realizacje, wiec nie opinkalaj sie:P I zdradz co tam ciekawego w tej gazetce, bo widzialam u mnie, ale zafoliowana:(

Katharinka // Kasia Grzegorzewska pisze...

Cudeńka!!!
Bombki są boskie :)))
Zazdroszczę umiejętności ;)
:*

Sylwia pisze...

Cudne bombeczki. Masz dziewczyno talent. Pozdrowienia z pozbawionej sniegu Szwecji ;)

Titania yng Nghymru pisze...

Śliczne bombeczki, hafcik prezentuje sie fantastycznie, pierz, prasuj, oprawiaj i pokazuj nam :)
a moze dałoby sie wybłagać u Ciebie przesłanie mi schematu? :D
zostawie adres poniżej, jak by co i bede wiele wdzięczna
titania.xxx@gmail.com

hi hi, tez mam to wydanie Homemade ze stempelkami, niby nie kupuję go regularnie a jednak mam prawie każdy jego numer he he zawsze mnie skuszą jakies dodatki a stempelkowe zestawy sa przewaznie w tej gazetce atrakcyjne :)

pozdrawiam ciepło z Polski (ja już w domku z rodzicami)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...