Obserwatorzy

19 kwi 2015

Zdziwieni?

 Bo pół roku jeszcze nie minęło,a ja wracam z kolejnym wpisem :3
Zawsze spodziewajcie się niespodziewanego :3
Chciałam trochę zakupowo poblogować bo część z Was dużo o to pytała nim jeszcze prawie  porzuciłam bloga,część ( co jest niesamowite) pyta mnie o to nadal,więć jeśli tak bardzo je lubicie to dlaczego nie :]
Zakupy robie nadal,dlubię też nadal po prostu tego nie pokazuję ( nie pytajcie dlaczego,powodów jest mnóstwo chociaż przeważa lenistwo).Ponieważ mam trochę zdjęć zakupów bardzo zaległych,np sprzed pól roku i wcześniej które dodałam kiedys tam,głęboko wierząc że jak wena blogowa się trafi to zdjęcia już będą i wymówki nie będzie :3 
Pokażę co mam także jeśli trafią się tematy bożonarodzeniowe to już wiecie dlaczego :3
Mam tez zakupy z targów Craft Show Glasgow które miały miejsce w połowie marca.Mam zamiar sie z tym sprężyć,bo idą do mnie OGROMNE zakupy z wiosennej wyprzedaży na Sizzix.com czyli tona wykrojników,może filmik nagram? Przecież kiedyś muszę zacząć! Zawsze sobie mówie a potem albo nie ma czasu,albo z wrażenia w ogóle zapominam że miałam to zrobić.Tak czy inaczej kilka wpisów zakupowych w planie jest,właśnie sobie przypomniałam o jeszzce jednym małej acz bardzo ważnej paczuszce ,która przyszła w piatek i też trzeba o niej wspomnieć.

Teraz jesli kto nie lubi tzw "pitolenia smutków" jest pora żeby przewinąć .Gdzie zaczynaja się foty tam kończy się pitolenie :3

Przy okazji ( skoro już jestem ) chciałam o czymś wspomnieć ( przecież lubię).
Co podoba mi sie u craftujących amerykanek i brytyjek ( nie tylko ale głównie) które kręcą filmiki,blogują,vlogują itd to to,że na blogach pokazują wszystko.Nie,nie mówie żeby pokazać dosłownie wszystko,sama tego nie robię ale nikt juz nie pokazuje takich rzeczy jak zakupy.Poza wyjątkami liczonymi na placach jednej ręki nie ma takich wpisów.Kilka lat temu,kiedy odkryłam blogowanie i papierowy craft dziewczyny dzieliły się tym co kupiły,pokazwyały swoje biurka itp.Było tak miło,ciepło i swojsko.Teraz wchodzę na bloga na którym jest sterylnie biało ( od razu czuję się jak na chirurgii) wpis składa się wyłącznie z kilku zdjęć pracy ( wszystko to oczywiście przy użyciu najdroższego aparatu z najdroższym obiektywem,najlepiej najjaśniejszym jak to możliwe który ma taki bokeh że aż nam buty pospadają).Jak kto chce poczytać kolorowy magazyn to idzie do kiosku i go kupuje.Co to ma wspólnego z blogowaniem? Zdjęcie z paska bocznego jest tak wyfotoszopowane że nie ma szans rozpoznać dziewczyny jak ja gdzie indziej zobaczysz.Tak wiem,absolutnie się zgadzam to ich blogi i nie muszę tam chodzić zreszta do większości już nie chodzę bo po co,ale nie o to chodzi.Dlaczego "normalne",fajne polskie blogi zmieniaja się w prasę kolorową? Słusznym stwierdzeniem jest,że Facebook i Instagram zabijają blogowanie ale czy tylko?Tyle amerykanek które sa marka sama w sobie w papierowym świecie i maję obserwatorów w dziesiątkach tysięcy jak nie więcej tego nie robią.Fajnie jest poznać kogoś kogo się odwiedza, zwłaszcza jeśli sie nie bywa na zlotach i spotkaniach  to nieraz jedyna szansa.Nie wiem skąd sie biorą te zmiany,ale ja postanawiam wrzucać marne,telefoniczne foty,pisać o tym że wybije mi w tym roku zacna czterdziestka,że strasznie mi się przytyło i muszę to zgubić.I posty będę dodawać zakupowe i bałagan swój na biurku też będę pokazywać,tylko sobie jakis dzień tygodnia wybiorę.
Juz mi lepiej,buahahahahahahaha.Poważnie! Tęsknię do tych czasów kiedy blogowanie było takie fajne a blogi były blogami osób które znałam i czekałam na wpisy u nich z utęsknieniem.Co ciekawe to haftujące osoby mają nadal radosne,ciekawe i ciepłe blogi.Z zakupami,z kotami,rowerami i całym inwentarzem :3 Te sa najlepsze <3>

Tak więc te najstarsze zakupy,pewnie juz nie będę pamietała skąd i co :3
Będzie haotycznie,juz widzę.
Na pierwsz ogień piankowe kwiatki z HobbyCraft.dostępne w wielku kolorach,
£1.50 sztuka


Zakupy ze sklepu The Range,niestety nie mam chyba zdjęć tego co tam kupiłam (jeśli okaże się że zdjęcia mam napewno pokażę,słowo!)


 Polecam jeśli któraś z wyspiarek ma blisko maja świetne ceny a dział Craft zajmuje chyba 1/3 sklepu.
Ceny super często i dużo produktów z etykietką SALE

Dalej jakieś starocia z listopada chyba zakupione w TK Maxx;cena za blok papierów tam to £6.99 ( te same papiery w HobbyCraft dwa sklep dalej to średnio £19.99)


 małe bloczki zawsze wejdą w ręcę chociaż nieopłacalne w porównaniu z dużymi,ale jeśli umieramy z zachwytu to rady nie ma;


Cena bloczka w HobbyCraft chyba £6.99 albo £ 7.99

Papierów z TK Maxxa mam masę nie ma szansy pokazać chyba żebym coś akurat tworzyła i mi się przypomni.Plusem tego jest że nigdzie indziej nie znajdziemy bieżących kolekcji i nie jest łatwo znależć coś z Recollection.Tym bardziej albumów typu Project Life,
cena £6.99 za zestaw


Jedną z moich ulubionych marek jest Teresa Collins,washi tape też z TK Maxx 
cena opakowania £3.99


 Kolejna amerykańska marka,tym razem baker's twine cena o ile pamietam £2.99


Dwupak nie wiem jak to nazwać,drewienek tych takich cienkich;znam nazwę angielską ale nie znam polskiej.Cenę widać na zdjęciu wzięłam dwa zestawy (nie było więcej)


Kolejny blok papierów,cena £6.99 jak poprzednich;


Zestaw sprytnych dziurkaczy brzegowych; dokupujemy tylko samą część dziurkującą,montujemy na bazie i oszczędzamy w ten sposób mnóstwo miejsca.Cena TKK Maxxa £16.99


 Ostatnia zbieranica; 
cudne papiery z Recollection £6.99,
trzy komplety chipboard'ów dwa My MInds Eye jeden Teresa Collins £2.99 sztuka,
 dwa kit'y Simply Stories £ 2.99 zestaw ,
zestaw świątecznych folderów Haidie Swapp   £4.99,
kolejny set washi tape  Tersy Collins £3.99
   Simple Stories binder album £6.99,
i folder album ( piękny!) Heidi Swapp £6.99
i gromadka tubek z washi tape,cena £2.99 za tubkę w tubce po 4 tasmy tylko w jednej są trzy bo jedna z nich jest szeroka chyba na 5 cm.


I na dziale pakowania prezentów w Tesco washi tape;£1.50 za sztukę o ile pamiętam ale były w ofercie 3 w cenie dwóch,niestety kolory sie powtarzaja ale kupiłam głównie z myślą o dekoracji kopert więc się wszystko przydaje;


To tyle,mam nadzieję że wszyscy są usatysfakcjonowani.Dodam tylko że jak wspomniałam na początku to zakupy z jakiegos przedziału czasu,zakupy z The Range chyba nawet z ubiegłego lata.A osttania fota jest z telefonu,tak na przekór panującej modzie :3
Coś szczególnie się Wam spodobało? 
Ściskam ciepło :3

3 komentarze:

Susan pisze...

Fajne są blogi na których widać autentyczną radość życia a na Twoim tak jest :) Dlatego będę tu zaglądać :)

Pozdroofka!

Unknown pisze...

Świetny pomysł, bardzo popieram i jeszcze chętniej będę do Ciebie wracać ;) Niestety, teraz większość naszych scrapowych blogów jest po prostu galerią... Wstawiam zdjęcia i czekam na komentarze, prawie żadnej interakcji z ludźmi, a jak już to strasznie sztuczna i na siłę.

Chociaż z drugiej strony patrząc, na pewno wpływ na to "niepokazywanie" ma nasza polska mentalność. Jeden drugiemu zazdrości, nawet tego, że np. stać go na 8 wykrojników na raz albo ma super urządzoną pracownię ;)

Ale się rozgadałam ;)

Lily Allen pisze...

Your card is gorgeous.such a sweet image, I love the soft colours and beautiful detailing.
remove background

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...