Obserwatorzy

2 gru 2009

Na szybcika:)

Dzis szybki wpis bo wybieram sie na zakupki,tj.musze kupic sobie taka codzinna kurtke z kapturem (posiadam same bez kapturow:) a niestety u nas zaczela sie normalnie zima;temperatura wczoraj bladym switem byla -3,generalnie oscyluje w bliskim sasiedztwie 0 stopni wiec jak powieje wiaterkiem to zabija normalnie.Ale kurtka nie kurtka nie wierze zebym sobie odmowila wejscia do funciakow czy nie przejrzala co maja scrapowego:)
Ostatnio udalo sie w bolach stworzyc nastepne dwie kartki swiateczne;w bolach bo czas ucieka nie wiem gdzie,Wy tez tak macie?Wchodze do domu siadam na chwile i kiedy chce sie zabrac np.za robotke okazuje sie ze juz trzeba isc spac.Stanik Mamuski lezy i pokwikuje,Fejferek znow dostanie go deko po czasie....
Ale-kartki;









Na zakupki mialam jechac z Pluszowym ale poniewaz wczoraj nie zjawil sie kurier z DHL'a z paczuszka imieninowo-mikolajkowa zawierajaca Cuttlebug'a ktorego wraz z kikoma akcesoriami zafundowal mi juz wspomniany Pan Pluszowy;paczuszka moze dotrzec dzis i wlasnie dlatego ktos musi zostac w domku.Wczoraj wieczorowa pora nadjechal tez w koncu stolik (po zdaje sie 3 tygodniach oczekiwania) wiec napewno bedzie jakis wpis jeszcze dzisiaj:)
Poza tym w niedziele ukazalo sie moje pierwsze wyzwanie na blogu Scrapujacych Polek tytul wyzwania "Powiedz mi jakim kolorem jestes".Zapraszam goraco do wziecia udzialu w zabawie;dodam tylko ze naturalnie ja jestem pierwsza osoba ktora jest chetna do podjecia wyzwania:)Jutro moze zasiade i przeleje na papier co siedzi w glowie:)

Na koniec mam jeszcze pytanie do dziewczyn posiadajacych blogi na Blogspocie;jak zmienic strefe czasowa zeby posty ukazywaly sie w wlasciwa data i godzina?Teraz musze po opublikowaniu edytowac kazdego posta.Moze jestem blondynka,ale nie znalazlam nic w ustawieniach:(

I szybciutkie odpowiedzi na kilka komentarzy;
Ta Magda za Polska w zasadzie chyba nie tesknie;brakuje mi mamy i brata,chciwlabym zeby moja kochana warszawka byla tutaj,ale w zasadzie za sama Polska chyba jakos niespecjalnie.Za to za pogoda W 200%;pasuje mi ten kraj pod wieloma wzgledami,poczynajac na wygodzie zycia,dbaniu panstwa o swoich mieszkancow itd. ale za pogode to czesto go nienawidze.I tylko za to:)
Kalanchoe mam nadzieje ze taka pogoda dlugo jeszcze u Was nie zagosci:)
Enthia-dziekuje.Na Dzien Dobry TVN wlasnie czekam:P
Agnieszka MD dzieki,dzieki,dzieki:)
I najwazniesze;Xgalaktyko az nie wierze ze nie odpowiedzialam juz wczesniej na pytanie z Twojego komenatarza.Juz nie chce mi sie szukac wiec mniejsza z tym;W notce w ktorej pokazywalam album pisalam ze wygrzebalam go w "Charity Shopie" czyli czyms podobnym do Second Hand'u.Nie ma mozliwosci zdobycia tam drugiej takiej samej rzeczy :(

Brak komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...